neděle 26. července 2015

Po dovolené

Čtrnáct dní uteklo jako voda. A zítra opět do rachoty. 
A přestože jsme nestihli vše, co jsme chtěli, zvládli jsme celkem slušnou řádku výletů.

1. TÝDEN
 
výstava na zámku v Novém Městě nad Metují ... některé hračky jsem zhlédla s nádechem nostalgie. Trocha vzpomínání na dětství.

Výlet hlavně pro mužskou část naší rodiny, která činí vlastně 3/4 z celku.
Krásné modely, když nemyslíte na to, co vyjadřují.
Malinko zklamání ... zima, tu jsme očekávali, ale doufali jsme ve větší vybavenost tvrze.

2. TÝDEN

Krásná procházka zámeckým parkem 
 A 
Nová část se buduje a najdete v ní pokladnu, dětské hřiště a dva velbloudy. Ostatní zvířata jsou stále ve staré části ZOO. A já mám stále pocit, že už jsem tam někdy byla, ale vůbec nevím kdy a nikdo z rodiny také neví. Tak trochu záhada.


Myslím, že netřeba představovat. A zrovna ve středu bylo úmorné vedro, ale kluci to zvládli.
 Neplánované, ale přišli jsme zrovna včas na střídání stráží ve 12 hodin.
A pak již směr metro na Černý most a k dalšímu cíli.
Ubytování na břehu Berounky ... měli jsme s sebou stan, ale byla jsem ráda, že byl volný karavan a spali jsme trochu v pohodlí. A když v noci přišla bouřka a liják, byla jsem ještě radši.



Čtvrteční den, jsme tu strávili téměř celý.

Návrat do kempu 
 
Páteční den a zakončení dovolené.
 A jeden z bunkrů poblíž parkoviště. Také jsme byli uvnitř ... prý se tam muselo vejít 7 vojáků. My tam byli 3 dospělí a 2 děti a nebylo se kam vrtnout. A oni navíc bránili naši vlast.



A to je pro tentokrát vše.

Zážitků a suvenýrů mají kluci požehnaně, Vašík navíc spoustu nových znalostí o naší historii. Někdy až žasnu, co si všechno pamatuje.

Prázdniny pokračují dál a já se jdu na ten zítřek pořádně vyspat.
Mějte se krásně

Věra






8 komentářů:

  1. Věru stihli jste toho požehnaně. Myslím, že kluci si to museli náramně užít. Přeji Ti ať Tě zítra v práci šetří. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni, to byla supr dovolená:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, to jste toho stihli opravdu hodně a klucí mají plno zážitků! Přeji pohodový podovolenkový start v práci... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,
    tak v Novém Městě nad Metují na výstavě hraček jsme také byli :-)
    Jen Šímovi už nestačilo se na hračky jen dívat a tak jsme se s mužem museli na výstavě vystřídat ;-)
    A v sobotu jsme konečně byli i v oboře v Klopotovském údolí :-)
    Trošku nám tedy trvalo než jsme jí objevili ;-)
    Koukám, že Vy jste o dovolené zvládli procestovat republiku křížem, krážem!
    Nás společná dovolená ještě čeká v srpnu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, tomu tedy říkám "šňůra" :-) Tak teď pěkně dospat a vstřebat všechny dojmy z cest :-)) Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško ahoj! Stihli jste toho teda požehnaně. Já se zasmála tomu začátku - dva týdny uběhly jako voda a návrat do rachoty... Co mám teprve říkat já? Skoro dva měsíce dovolené (prázdnin) utekly jako voda a zítra mě čeká návrat do rachoty :-D. Výlety jste si užili parádní!

    OdpovědětVymazat
  7. Chętnie obejrzałam te zdjęcia.

    OdpovědětVymazat
  8. Chętnie obejrzałam te zdjęcia.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.