neděle 5. dubna 2015

Veselé Velikonoce

vám všem.
Po loňských Velikonocích, strávených v posteli, kdy se rodina musela obejít bez všech těch velikonočních pochoutek, jim to letos vynahrazuji a celkem slušně se v kuchyni činím. Jen na toho beránka nedošlo ... zatím. Jinak si myslím nemohou stěžovat.

z domácí pekárny podle Alis a vajíčka barvená v cibuli ... na ty chemické barvy já vůbec nejsem.
 VELIKONOČNÍ TAŠKY
Košíčky, se kterými vždy kluci chodili jsou bez ucha, tak jsem musela vymyslet něco jiného. A na MMB se mi celkem zalíbil tento nápad.
SKLENIČKOVÝ DEZERT 
Nedávno jsem potřebovala nachystat něco malého, nenáročného na čas a suroviny a přesto zajímavého. Napadl mě nějaký rychlý dezertík do skleničky. A tak jsem hledala a hledala a nakonec našla. Moc nám chutnal a tak jsem ho tento víkend připravila opět.
A během toho hledání jsem si našla několik dalších zajímavých receptíků.
Fotografie jsou půjčené z blogů, na jejichž recept odkazuji.
Takže několik innspirací pro vás ... třebas na velikonoční stůl.
Jednoduchý skleničkový dezert s banánem a karobem
http://www.mytaste.cz/click/index/1377495/
http://4.bp.blogspot.com/-Nps8AUqmcS8/UwUW_q0MBuI/AAAAAAAADSU/dxtMILCvlV8/s1600/_Mascarpone_kumquat_5.jpg 

Po které skleničce sáhnete dříve?
Rychlé studené dezerty se v létě náramně hodí 
Dark Chocolate & Orange Panna Cotta 

A tyto najdete u Radky na blogu ... také vypadají báječně. Já se je chystám vyzkoušet.

Mějte se podle svých představ a užijte si zbytek svátečního víkendu 
Věra







13 komentářů:

  1. Pěkné svátky i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé teda Věruško, u vás se teda máte. Samé laskominky. Krásné svátky. ALča

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, máš krásně nachystáno! A ty taštičky jsou nádherné! Takže si užijte krásné Velikonoce a posíláme hezké pozdravy z Kosmonos! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Velikonoce přeji a chutě ty teda mám :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné Velikonoce! .-)Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško to je tedy luxusní výběr,taštičky nemají chybu a přírodní vajíčka jsou moc pěkné.!Krásné Velokonoce!Dája

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, krásné dekorace.
    Přeji veselé a pohodové svátky jara.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné dobroty Věrko. Přeji krásné svátky Anny

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, všechno vypadá úžasně, skleničkové dezerty dělám hodně často...
    Přeji krásný zbytek svítků, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško,
    díky za tipy na skleničkové dezerty, ještě jsem je kromě pudinkových nedělala a lákají mě vyzkoušet !
    Jinak u nás Velikonoce proběhli také s mazancem, jidáši,...ale sobotu jsem musela strávit v posteli :-o
    Tak se omlouvám, že jsem ti ani nepopřála Krásné Velikonoce !
    Doufám, že u Vás byli! ?

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za tipy, skleničkové dezerty máme moc rádi. Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Vierka, tak to si sa naozaj činila, toľko dobrôt, mňamky. Diki za tipy na recepty, určite sa zídu.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. Ty dezerty vypadají velmi lákavě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.