neděle 22. března 2015

Jaro dorazilo i k nám

a to i přesto, že podle teploměru to dnes tak nevypadá. Ovšem doma za oknem je pohled na slunečnou oblohu příjemný. A včerejší první jarní den se nenechal zahanbit ... příjemné teplíčko nás udrželo na zahradě téměř celý den.
Nové keramické květináče a truhlíky jsou již osázené.
Na předzahrádce již to také vypadá vesele.
Doma na stole také nesmí chybět kytička.
A s jarem i nové přírůstky .... abych nebyla doma jediná ženská.

Krásné jarní dny všem

Věra

10 komentářů:

  1. Věruško, krásně to jaro vítáš :-) I když ten poslední obrázek mne tedy pobavil :-) Pokud se nepletu, novou keramiku máš od Lavender z Fleru... I já na tu svou, kterou mi vyrobí, čekám... už aby byla doma... má zlaté ruce :-) Měj se krásně Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji. A opravdu se nepleteš ... keramika je užasná a nezaměnitelná.
      Krásné jarní dny i tobě ... Věra

      Vymazat
  2. Věru moc hezky vítáš jaro.Krásné fotečky!Moc moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji a posílám pozdrav i tobě ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško, máš doma krásné jaro a ty slepičky, tobě se zachtělo domácích vajíček, viď...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, pravda pravda, domácí jsou domácí .... už se těším na to úplně první vajíčko.
      Krásné jarní dny ti přeji ... Věra

      Vymazat
  4. Věruško máš to moc a moc krásné. Slepičky bych tedy osobně nechtěla, ale máš pravdu, že domácí vajíčka jsou domácí. :-) Já mám přislíbené indické běžce,ale nějak nám to stojí a padá na výrobě kachníku. Takže mám asi zase letos smůlu. :-( Mj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. No pááni ... u tebe by mohli točit reklamu na jarní výzdobu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna jarná atmosféra.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.