neděle 4. ledna 2015

Změny

Vítám vás poprvé v novém roce 2015 u mě na blogu.
Změny se dějí stále a kolem nás se to jimi jen hemží. A několik takových změn od nás jsem si nachystala do dnešního příspěvku.

Změna první - kuchyňská
Ježíšek byl na mě hodný a nadělil mi nádherné hrnečky, ke kterým přidal i lžičky. 
A v dalším balíčku ukryl vaflovač. Takže naše sobotní snídaně byly od Vánoc vaflové.
Oříškové se šlehačkou
 a včera skořicové.

Změna druhá - voňavá
A pod stromeček u mých rodičů mi nadělil voňavý dárek - trojbalení svíček od Yankee Candle. A teď si mohu vonět podle nálady.

Honey & Spice
 Clean Cotton
Mandarin Cranberry
Změna třetí - tvořící
Kolegyně chtěla přetvořit obyčejnou černou šálu na něco originálního. Má ráda značku Desigual, a tak to mělo být v jejím stylu. Dle jejího přání ve fialkové kombinaci.
Byla spokojená a hned mě zaúkolovala dál. Dalším kouskem bude čepice, tentokrát komplet z mé dílny.

Změna čtvrtá - pracovní
Ta největší! Konec roku znamenal konec v současném, vlastně již předešlém zaměstnání. Rozhodnutí padlo asi 15 dní před koncem mé pracovní smlouvy. O tom, že by mi ji zaměstnavatel prodloužil nebylo pochyb, ale já se rozhodla jinak. Vlastně za mě rozhodl někdo jiný ... naskytla se mi možnost, která se neodmítá. A tak zítra nastupuji již na nové místo. Pocity mám smíšené. Těším se, ale vím, že se mi bude stýskat po úžasných kolegyních z bývalého pracoviště. Po nočních a víkendových službách již daleko méně. Bude to změna i pro kluky, že budu denně v práci, ale myslím, že ocení, když s nimi budu doma každý víkend a nebudu odjíždět večer a vracet se ráno.

Děkuji vám za přízeň v minulém roce a budu se těšit na setkávání i letos.

Věra




18 komentářů:

  1. Věruško, gratuluji ke krásným, voňavým, i užitečným vánočním dárečkům a přeji do dalšího roku zdravíčko, hodně lásky a spokojenost v osobním i pracovním životě. Snad k tomu napomohou i změny, které přišly spolu s novým zaměstnáním. Přeji Ti, ať se Ti v něm líbí a bývalé skvělé kolegy "nahradí" brzy noví, neméně sympatičtí. A taky přeji slušné pacienty, o které se bude radost starat :-) Měj se krásně Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Vaflovač, to je můj sen, akorát bych se potom asi neunesla! :) A hrneček je moc krásný ;) hned bych si do něj udělala horkou čokoládku... :) Ať se na novém pracovním místě daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, hodně štěstí do všeho nového v tomto roce ... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Svíčky jsou nádherné, mám je moc ráda. Dáš receptík na vafle? Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, do nového roku přeji jen a jen to nejlepší! A hlavně ať jsi v nové práci spokojená! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Věrunko, úžasné dárečky. Je vidět, že Tě tvoji blízcí mají rádi. Do nového roku a hlavně v novém zaměstnání přeji hodně úspěchů, lásku a zdraví...Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, ty jsi musela být hodná :-) Tolik krásných dárků. Jinak přeju hodná kuráže v novém zaměstnání a hlavně pohodové kolegy a kolegyně, ať jsi spokojená. Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Věru krásné dárky.Šťastný, pohodový rok 2015 přeje Vera

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, krásné dárky jsi dostala, vše nejlepší v tomto roce,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, krásné voňavé dárečky jsi dostala, hrnky jsou parádní, vaflovač můj sen...
    Přeji celé Vaší rodince šťastný a pohodový Nový rok a Tobě zvláště prima kolektiv! Maru

    OdpovědětVymazat
  11. Aaaaaaaaaa! Vaflovač! :D Mňam, vafličky. :)
    Prajem Ti, nech si v novej práci spokojná. A prajem aj spokojný rok 2015 plný príjemných prekvapení a pekných chvíľ.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný nový rok Věruš.-)

    OdpovědětVymazat
  13. Věru myslím, že všechny Tvé změny jsou super. :-) Třeba se budu inspirovat a taky se v práci rozhoupu. :-) Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Věru! Samé krásné dárky jsi dostala a moc Ti držím pěsti, abyste si na tu poslední a nejdůležitější změnu doma zvykli co nejdříve a aby se Ti v novém zaměstnání líbilo! Radka

    OdpovědětVymazat
  15. Věru, pevně věřím, že si dnes vykročila pravou a v nové práci budeš spokojená!
    Dárky si dostala parádní, co naplat, jsi hodná holka :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Úspěšný rok 2015 a spokojenost v novém zaměstnání!!!
    Ježíšek má vkus:-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Moc vám všem děkuji. První den v práci mám za sebou :)
    Amélko, recept na vafle připravím do dalšího příspěvku.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  18. Věruško,tak to je moc dobře,že jsi v nové práci spokojená,vafle vypadají lákavě ,-) Měj se mooooooooc krásně a užívej volných chvilek s kluky.Pááá K.♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.