sobota 20. prosince 2014

Poslední adventní víkend

je tu. A já vám přeji, aby jste ho strávili v klidu a pohodě.
Naše letošní perníčky. 
A také jsem se trochu opičila po Kátě a pro kolegyně z ordinace připravila Čokoládové brownies podle ní. Jen jsem musela trochu upravit dávku, protože mám pouze třičtvrtělitrové lahve.

Mějte krásný víkend a děkuji, že jste opět zavítali.
My si zítra chtěli udělat výlet do Muzea betlémů, ale starší syn má horečku, tak výlet asi odložíme.

Věra
 

9 komentářů:

  1. Aj tebe krásny adventný víkend a pekné sviatky !!
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, přeji ti krásný předvánoční čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne perníčky. Aj Tebe Vierka krásne požehnané sviatky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Brownies dárek je báječný. Ideální dáreček na poslední chvíli, děkuji za tip a přeji krásné vánoční svátky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,krásné Vánoce tobě a celé rodince! Já ti mooooc děkuji za přáníčka,jak v elektronické podobě tak i za to poštovní ,-* Měj se opravdu kouzelně pááá K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, ty lahve si naparádila parádně! Přeji rychlé uzdravení a v pohodě strávené poslední předvánoční dny.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Perníčky jsou dokonalé, takhle bych je krásně nikdy nenazdobila! :-)
    Hezké svátky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.