úterý 2. prosince 2014

Advent již začal

a já zjišťuji, že můj poslední příspěvek je datován 31. říjnem ... toto ale letí. Chvilka volného času se teď stala vzácností. A v těch vzácných chvílích volna jsem našla čas na pár drobností.

Tak hlavně jsem nachystala klukům adventní kalendář ... opět jiný, než měli vloni.

 Inspirovala jsem se časopisem DEKOR.

Uháčkovala jsem pár sněhuláčků pro kolegyni do práce ...
ale i k nám domů ...

a další jsem ještě slíbila :) .

A udělala jsem si radost sovičkami ... tu větší jsem darovala sestře k narozeninám ...
a andílkem.

A pro mlsouny připravila sladké
 

Děkuji za návštěvu a přeji krásný adventní čas.

Těším se na návtěvy vašich blogů, abych okoukla jak probíhá advent u vás.

Věra

10 komentářů:

  1. Ahoj Věruško,moc Tě zdravím. Koukám, že jsi vůbec nezahálela :) přeji Ti také krásné prožití adventu!!

    OdpovědětVymazat
  2. Sněhuláčci jsou nádherní, mod se mi líbí na těch modřínových větvičkách.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, moc ráda tě tady vidím! Nádherná práce, ať kalendář, sněhuláčci nebo mraveniště :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, nevím co mám obdivovat dřív .... kalendář, sovičky, sněhuláčky a nebo mraveniště .... všechno vypadá báječně.
    Zdravím a přeji požehnaný advent.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško ty jsi šikulka, jak to všechno stíháš? Přeji ti krásné adventní dny.
    IvA

    OdpovědětVymazat
  6. Sněhuláčci jsou krásní a sovičky jsou kouzelné. Krásný advent přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Věruško,s časem jsme na tom stejně :) ...stíháš toho taky dost,kluci musejí být nadšení,že mají tak šikovnou maminku...měj se moc krásně a užívejte pohodové adventní dny pááá K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Vieri, čas je to čo potrebujeme asi všetci a je ho tak málo. Ale stihla si toho naozaj veľa. Krásny adventný čas Ti prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, všechno máš moc krásné! Přeji krásnou pohodou adventní sobotu! Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko moc krásně si to doma zdobíš...Měj moc krásný Adventní čas plný pohody a lásky..Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.