úterý 14. října 2014

Už máte týpí?

Tato otázka na mě mrkala z titulní strany podzimního DEKORU. "Nemáme" ... zněla má odpověď. A dnešním dnem se stala tato slova minulostí. Původní plány na dnešní dopoledne jsem měla jiné, ale déšť rozhodl. A tak jsem konečně došila 

NAŠE TÝPÍ

 Látku vybírali kluci, já je jen usměrňovala, aby nám týpí zapadlo do obývacího pokoje.
A tak tu budou kluci mít vlastní koutek.

A aby mohli pořádně oslavit ukončení "stavby", upekla jsem jim něco dobrého k snědku.
Teď už si jen přát, aby se týpí líbilo a briošky chutnaly. Mimochodem jsou moc dobré jako správná matka, jsem již jeden ochutnala, abych věděla, co těm svým strávníkům předkládám.
 
A protože se zdá, že je po dešti, budu se oci odpoledne vrhnout na původně plánovanou práci.
 
Mějte se krásně a děkuji, že se ke mě stále vracíte
 
Věra




15 komentářů:

  1. Věruško,nemáme :-(
    Ale myslím, že časem ho budeme muset také pořídit, jen jestli ho zvládnu vyrobit :-o
    Až to bude aktuální, písnu si o podrobný návod , ano ? ;-)
    Tobě se totiž moc povedlo, i látku jsi sladila náramně s obyvákem :-)
    Kluci musí být nadšeni!

    OdpovědětVymazat
  2. Věru bomba!Nadherné týpí!Moc zdravím:-) Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško, typí se Ti úžasně povedlo!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko,

    parádní "stavba". Klukům se bude určitě moc líbít. měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,nemáme a myslím, že tato stavba nás už opravdu mine :o) Ale ty briošky, to je něco zcela jiného...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, tak ten je tedy krásný! ..měj se moc hezky..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, Tebe mít za maminku, to je vážně terno! :-) Brala bych všechno - týpí i ty briošky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Se přiznám, nemám:-)))
    Ale to tvoje je bombastické!

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci taky týpí :o) přeji hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  10. Věru týpí je nádherné a kluci museli být nadšení. To jak to máš sladěné nemá chybu. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško,tak týpí nemá chybu...mít doma více místa hned bych to těm našim andílkům udělala ,-) ...snad se brzy dočkají hihi...měj se moc krásně pááá K.♥

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer Věrko,
    ráda bych Vás troufale poprosila o návod (příp.i rozměry). Chci teepee ušít synovi, jen si zatím vůbec s šitím jako takovým moc nerozumím. Ale mamča pomůže :-).
    Pokud by jste zaslala, byla bych Vám moc vděčná!
    Předem děkuji za odpověď, ať už jakoukoliv :-)
    Můj mail je vendule.val@seznam.cz

    Děkuji
    Venda

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, Věrko i já bych Vás strašně moc chtěla poprosit o návod, chci ho ušít synovi k vánocům, budete moc zlatá. Můj mail je: psabrina33@gmail.com.

    Děkuji
    Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, mohla bych vás poprosit o návod? Chtěla bych ho udělat pro dcerku. Email: veronikadierze@atlas.cz. moc děkujeme

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.