pátek 31. října 2014

Halloweenský ...

Přeji vám krásný duchařský podvečer ... ať už Halloween slavíte či ne. V naší domácnosti se také až zas tak moc nezabydlel. Vystačíme si s vydlabanou dýní a nějakými těmi svíčkami. Ale když jsem včera zahlédla Halloweenské perníčky, nedalo se odolat. A tak jsem hned večer zadělala těsto. Přiznávám se bez mučení, že jsem doma neměla čerstvý zázvor, tak jsem tam frkla mletý. Asi to není úplně to pravé, ale těsto bylo dobré.
Dnes ráno jsem ještě nakoupila ta správná vykrajovátka a pustili jsme se do pečení. Duch, netopýr, čarodějnice a andělíček, kterému jsme odkrojili křídla, aby z něj vznikl kostlivec.
A zdobení.
A už máme hotovo.
A jeden talířek mají kluci dokonce snědený.
Jako originál nejsou, 
 ale jsou naše a já jsem na sebe celkem pyšná. Je to poprvé, co jsem zdobení perníčků dotáhla do konce. I když vlastně ... čarodějnice mi vůbec nešla nazdobit, tak jsme ji snědli jako první a jen tak. Jen když jsem dozdobila kostry, nejradši bych se někde viděla ... na zdravotníka fakt výkon napojit stehenní kost úplně jinde, než má být. A to jsem si pořád říkala, proč ta kostra vypadá divně. Nu což, dětem je to fuk !!!

Děkuji vám za návštěvu a přeji vám krásný sváteční víkend

Věra


8 komentářů:

  1. Věrko krásný večer , perníčky máte nádherné a strašidelné . Prima nápad , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Ti kostlivci vypadají nádherně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty si mě tedy pobavila Věruško! Jsi super máma! A tu anatomie neber tak vážně :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,tleskám a smekám pomyslný klobouk...kostlivci jsou bomba! A pobavila jsi mě s tou anatomií :))) ... Jak píše Helenka neber to tak vážně...
    Měj se moc krásně pááá K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko jsou úžasní :o) moc prima nápad na příští rok...jen musím sehnat taková krásná vykrajovátka :o) Měj krásný zbytek víkendu...Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní! Mně se halloween moc líbí :-) Perníčky jsou kouzelné, nejvíc se mi líbí - andílkovi jsme uřízli křídla a je z něj kostlivec :-)))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.