středa 3. září 2014

S foťákem na houbách

Hezké středeční odpoledne všem, kdo jste ke mě zavítali ...

I když ráno, tak hezké nebylo, konečně přestalo pršet a tak, když jsem kluky odvezla do škol, vyrazila jsem s rodiči do lesa. Ani mlha, ani studený severní vítr nás nezastavil, a tak jsme dvě hodiny bloumali po lese a plnili košíky. Houby bylo možné najít téměř všude a já neodolala a musela jsem vytáhnout foťák.

 Na pařezu navrchu ...
 i po straně ...
 v jehličí ...
 pod kapradím ...
 na šiškách ...
Vykukovaly i z kořenů ...
 a mechu.
 A tu je celý náš úlovek. Řeknu vám, že tolik hub jsme snad nikdy nenasbírali.
 Můj košík ...
 A už doma ...

Něco na smaženici, něco se suší ....
A zítra když nebude pršet .... třeba zas něco ukořistíme :)

Mějte se krásně a všem, kdo vyráží v těchto dnech do lesa, přeji velké úlovky.

Věra


P.S. V předminulém příspěvku jsme slibovala reportáže z našich dovolenkových výletů. Nezapomněla jsem na vás ... jenže člověk míní, život mění. Naše dovolená byla poznamenána událostí, která mi znemožnila cestovat, takže výlety byly přesunuty na volné víkendy v září, nebo na příští rok ... snad to do třetice již vyjde.


11 komentářů:

  1. To je tedy úroda. Já bych potřebovala, aby mi ty houbičky někdo nasbíral.
    Bohužel se říká, že když je hodně hub, tak to nevěstí nic dobrého. Tak snad to nepaltí.
    Přeji hezký večer, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. No pane jo .... u vás je houbařský ráj:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní sběr!A mě by houba musela nakopnout abych ji viděla:-) Krásné dny pa Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Vieri, to je teda nádielka. Ja sa v hríboch nevyznám a u nás na nížine ani nerastú a museli by sme chodiť na ne ďaleko. Takže len ticho závidím. Krásne výlety Vám prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná nadílka! :o) a u nás pořád nic.... hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní úlovky Věruško!
    Přeji krásné dny,pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, to je nádhera! Tolik hub až oči přecházejí.... Také se budeme muset vydat, prý už i u nás začínají růst! Hezké dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná úroda. Ta první fotka je neskutečná! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, hub je opravdu letos neskutečná úroda, u nás také tolik a všude. Nejvíc mě fascinují ty rostoucí na šiškách, taky jsme pár takových "potkali" a koukala jsem na to jak "zjara":-). V lese se o krásné houby opravdu takřka zakopávalo:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.