úterý 23. září 2014

Podzim je tu

A s ním samozřejmě přišel čas na nějaké to podzimní tvoření. Nevím jak vy, ale já osobně toho mám vždy tolik v plánu. Vytvořím to a to a nakonec vznikne tak třetina toho, co jsem chtěla. Háčkované dýně mám již několikátým rokem, takže jsem chtěla trochu něco jiného.
A kukuřice k podzimu pasuje perfektně ... vždyť u nás jich jsou plná pole.
Z této by sice žádný užitek nebyl ... do bioplynky se nehodí a zvířectvo si také nepochutná ...
ale o to déle vydrží.
Původně měla být ještě jedna, jenže to bych nebyla já, abych už netvořila zas něco jiného. Snad dojde ještě na nějakou tu hrušku či jablko ( vždyť je mám rozpracované :) ). Jenže klukům se zalíbil háčkovaný chameleon a včera jsem u nás v galanterce sehnala naprosto úžasnou vlnu, takže se do něho asi pustím. Vlastně do nich, aby měl každý svého.

Mějte krásný první podzimní den ....

I když venku to spíš vypadá na apríl.

Věra

12 komentářů:

  1. Věruško, koukám, oči si můžu vykoukat. Totok jsem ještě neviděla :-) Kukuřice je naprosto okouzlující. Šikovné ručičky máš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,tak kukuřice se ti moooc povedly tak jako i povlečení s kočičkami ...to by se moc líbilo sestřence...miluje kočky :) ...
    Měj se mooooc krásně pááá K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko kukuřice je super....a na chameleonky se těším.pěkný podzim i Tobě , Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Věru moc krásně tvoříš!Hezké dny pa Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, to je paráda. Kukuřice je pro mě v háčkování novinka. .... no chameleon taky - na toho se taky moc těším.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, ty se ti tedy vyvedly! Na malé fotce mi přišly jako pravé!
    Přeji hezký podzim, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško jako vždy perfektní,sekne jim to u té hezké vázy ,dokonalá podzimní dekorace!Dája

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško ty kukuričky jsou boží, krásně se ti povedly. Přeji krásné podzimní dny Renáta

    OdpovědětVymazat
  9. Já jenom žasnu, co se dá všechno uháčkovat!!! Hezký podzim!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Kukuřičky jsou jako pravé, moc hezká podzimní dekorace!

    OdpovědětVymazat
  11. Páni ty jsi ale jsou --- nádherná dekorace Věrko :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.