čtvrtek 11. září 2014

Narůžovo

Tak jsem zas po dlouhé době něco ušila, tedy spíš došila. Protože připraveno bylo již nějaký ten pátek. Zalíbila se mi látka s kočkami a bylo mi jasné, že ji musím mít. Jenže na co ji využít. A pak mě to napadlo! Nové povlečení ... stejně jsem si nějaké chtěla opět ušít.
 A aby to pro manžela nebyl moc růžový šok, vzala jsem též pořádný kus černé s puntíkem. Takže nakonec máme povlečení oboustranné. A můžu ho kombinovat podle nálady.
 A na všechny ty kočky bude dohlížet jedna větší.
 Včera jsme s V. ostříhali trochu levandule a navázali svazečky ...
 ... též do ložnice, takže opět narůžovo.

Tak a můžu se pustit do dalšího šicího projektu. Jsem zvědavá, jak dlouho bude trvat realizace.

Děkuji vám za návštěvu a přeji krásný den 
Věra


8 komentářů:

  1. Toooľko mačiek pokope. Že máte vôbec ešte miesto v posteli. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, povlečení je náramné, kočky kam jen oko dohlédne....Přeji sladké snění a samá růžová rána! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Věruško! Kouzelná ložnice doladěná do posledního detailu.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm ... takové povlečení by se mi taky líbilo:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško....příjemné spaní a krásné sny v kočičích peřinách.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, to je krásné, povlečení, kočička i ta levandule! Měj se moc hezky! Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Který chlap může říct, že má v posteli tolik koček... :-) Povlečení je nádherné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.