úterý 19. srpna 2014

Trochu jsem si hrála

a konečně jsem nafotila moje poslední háčkované dílko.

 Dortík byl již nějaký ten čas hotový, jen čekal na dokončení ...
Návod jsem našla na stránkách DROPS DESIGN,
kde je ostatně spousta pěkných návodů. Teď se asi pustím již do nějakých podzimních motivů, protože i poslední dobou vše trvá trochu déle.

Mějte se krásně a užívejte stále sluníčka ... dnes opět svítí

Věra





13 komentářů:

  1. Jen ochutnat...dortík je moc povedený.Hezké dny pa V.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní dortík.Krásný den.Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,tak po tomhle dortíku člověk aspoň nepřibere :) Krásná práce...jsi šikulka...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Super Věru. Tenhle bych si mohla při své změně stravy klidně dát ke kávičce a všem potom tvrdit, že jsem měla ke kávičce i zákusek. :-D
    Moc se Ti povedl.
    Měj se moc a moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, krásně jsi si hrála. Dortík je úžasný, přímo k nakousnutí. A.

    OdpovědětVymazat
  6. Týýý jo ... ten by mohli vystavovat v cukrárně:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško ani nevíš jakou radost jsi mi tím příspěvkem udělala. Zrovna něco takového sháním. Nelinka má příští měsíc narozeniny a já mám v plánu jí"napéct" háčkem :) dortíčky,ovoce, zeleninku atd. do krámečku aby bylo zase něco nového na hraní. a ty stránky to je nádhera hotový zázrak pro mě:). měj se moc hezky M.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, dortík sis krásně naaranžovala, tak doufám, že sis pochutnala :o)
    Moc se ti povedl!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ten se jen tak nezkazí i když ho hned někdo nesní:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný rez tortičky, krásne prevedenie...
    šikovné to ručičky!
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, tak zákusky tohoto typu bych teď potřebovala, neb po létě jsem pěkně nabrala :-) Je nádherný! Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  12. :-) jediný dort,který bych neslupla :-) Je nádherný, skvělý nápad i provedení!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.