čtvrtek 7. srpna 2014

Máme rádi cuketu

Sezona cukety je v plném proudu. A tak zpracovávám, co se urodí.
Nachystala jsme si pro vás pár fotek a odkazů pro vaši inspiraci.

Vepřové maso s cuketou a bramborem 
Škoda, že nemůžete cítit i tu vůni, která se mi tu dnes linula z trouby, když se maso připravovalo. Myslím, že stojí za vyzkoušení.
které jsem kdysi objevila u Zuzky.
Pro mě naprosto bez konkurenční recept, už jsem tu psala, že je mám radši než bramboráky.

Cuketovo - sýrové koule
jsme měli k obědu v pondělí, sklidila jsem za ně od kluků pochvalu. Moc nám chutnaly.

Cuketový bigus
tak tuhle směs mám moc ráda, když potřebuji něco rychle uvařit, sáhnu po těchto sklenicích.
Letošní první várka dnes zavařena.

Cukeťák
tohle jídlo má rád můj manžel, dělá ho jeho matka. Já jsem objevila trochu jinou úpravu a také chutná.

A toto bych určitě chtěla vyzkoušet také ...
http://www.mnamkyrecepty.sk/recipe/kuracie-zavitky-s-cuketou-a-mozzarellou/


A co vy a cuketa? Máte nějaké oblíbené recepty?

Přeji vám krásný podvečer, já jdu ještě zalít skleník a pak budu chvilku pokračovat ve zdolávání hory prádla k žehlení.

Děkuji za vaši přízeň ... Věra


9 komentářů:

  1. Ahoj Věruško, moc Tě zdravím!! Děkuji za cuketovou inspiraci :) Cuketu mám moc ráda a snažím se jí dávat skoro do všeho. Dokonce z ní dělám i buchtu
    http://jedlikovo-vareni.blogspot.cz/2013/01/cuketovy-chlebicek.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis a já děkuji za odkaz na chlebíček, určitě vyzkouším ...

      Vymazat
  2. No pááni Věruš, ty ses opravdu cuketově rozjela:-))
    Díky za odkazy:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko a mít víc cuket, letos je to trochu bída ... nějak mi hnijou. Na jednu utrženou připadá minimálně jedna vyhozená :(. Ale koukala jsem tuhle u sousedů, že jsou na tom stejně.

      Vymazat
  3. čeká v ledničce... a už vím proč, čekala na tvoje recepty
    díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se recepty líbí ...

      Vymazat
  4. Ahoj Andrejko jejda to je cuketový rej :) Chtěla jsem se tě zeptat co pak děláš z toho z toho bigusu?
    Jinak u nás cukety až zase tak nefrčej, ale mám ráda cuketový perník který je neskutečně vláčný. a mladých malých cuket sem tam udělám plněné mletým masem, se zeleninou a sýrem. Ale ráda bych je taky zařadila do jídlníčku. Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško teda to je super cuketová inspirace. Doufám, že se mi ještě nějaká cuketa urodí. Sklidila jsem pouze dvě a ty už jsem zpracovala na cuketobramboráčky a zapečenou cuketu s česnekovým dipem. Měj se krásně a doufám, že se brzy vše uklidní a my se opět uvidíme. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.