sobota 9. srpna 2014

Krásný víkend všem

Trochu se nám zatáhlo, ale i tak je venku stále teplo, takže nic nebrání si užít odpolední pohodu u kávy a moučníku.
k tvarohu jsem přidala jednu zakysanou smetanu a použila čerstvé broskve a je to mňamka.
Doufám, že bude chutnat i těm mým chlapům, až se vrátí z výletu - dnes ryze pánská jízda.

Užijte si i vy krásný den

Věra

7 komentářů:

  1. Krásný víkend i tobě Věrko, tedy, teď už jen krásnou neděli:-) Broskvové Himaláje upeču hned zítra, mám už pár dnů broskve v lednici a nikdo je nechce. Myslím, že takhle se po nich jen zapráší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,tak to vypadá lákavě ....u našich mlsných jazýčků by se po nich jen zaprášilo :) Měj se krásně a užij si prima neděli papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško děláš mi chutě. :-D Já jsem docela ráda, že je dneska lehce pod mrakem. Měj se moc a moc krásně a užívej si letní pohodu. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, doopravdy to vypadá moc lákavě. Přeji krásný zbytek neděle.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, moc tě zdravím a přeji ti hodně takových pohodových chvilek!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, vypadá to nádherně! A musela to být super relaxační chvilka, když si páni kluci užívali mimo dům pánskou jízdu a ty byla sama - káva vypitá v klidu uááá, to zní jako rajská hudba mým uším:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, vypadá to krásně :-) Krásný pohodový víkend a děkuji Ti za návštěvu u mě :-) Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.