neděle 3. srpna 2014

Dovolená

Týden dovolené utekl jak voda a zítra opět do pracovního procesu.
A co jsme vlastně ten týden dělali?

Navštívili jsme

Hrad KOST

To ještě před dovolenou ve volnu mezi službami.
 
Foceno z místa, kde můžete vidět všechny 4 hrany věže, i když na fotce to není zas tak dobře znát - škoda. Na Kosti se natáčely některé scény z pohádky S čerty nejsou žerty. Za tímto okénkem seděl Petr Máchal a pod ním zpívala princezna Adélka.
 Foto půjčeno z netu
A poblíž Kosti prý stojí i "Máchalův mlýn" - k tomu jsme se bohužel nevypravili, protože naše prohlídka začínala v 16,20 a po ní jsme již vyrazili na zpáteční cestu. Je to od nás přeci jen kus cesty. Ale třeba někdy příště, když už o něm víme.

Svatební kočár ... i přesto, že vypadá jak pohřební
Kaple
 Šeptací oblouk ve vchodu do kaple
Co na jedné straně pošeptáte přenese se k uchu toho na druhé straně ... funguje to
 Lustr v jedné z hlavních síní
 Unikátní soška ... stojící, nikoliv sedící Ježíšek. Z fotky není poznat, ale je vysoká jak dospělá osoba.
 Přípravna u kuchyně
 Dokonce se mi podařila vyfotit i rozvinutá standarta majitelů hradu.
 Procházka údolím Plakánek

Pár dovolenkových dní na chalupě
Čas na procházky lesem ....
houbaření ...
Čas na kávu ...
i háčkování ...
pozorování motýlů ... už dlouho jsem jich neviděla tolik pohromadě. Vyfotit všechny najednou bylo nemožné ...
 levandule se jim moc líbila ...
Čas na knížku ...
A ani uplakané počasí nám nemohlo tu pohodu zkazit ...


 Vyzkoušela jsem něco nového uvařit ...

Kuřecí jambalaya ...
 Receptík vám nachystám do samostatného příspěvku pokud budete mít zájem.

A pomazánka z červené řepy ...

O tomto víkendu jsme si užili pouť ...
 Kluci nás letos celkem šetřili ... Vašík 5 atrakcí a Vojta jen 3 - ono je to rok od roku horší s atrakcemi pro děti ve Vojtově věku. Buď jsou pro úplný prcky, což již Vojta odmítá, nebo ještě nejsou pro něho. Ale on si užil hlavně autodrom a byl spokojenej.


A na závěr jedna z terárka ... oblíbené místo naší Betky. Z lampy si udělala houpačku ...

Jeden výlet nám pokazilo počasí, takže jsme ho odsunuli na "třeba někdy jindy".
Ale i tak jsem si dovolenou užila. Přesto se těším na tu delší, kterou máme společně s manželem a seznam, co vše bysme chtěli stihnout je opravdu nabitý. Tak jsem zvědavá, co z toho uskutečníme.

Mějte se krásně a užívejte prázdninových dní.

Věra


P.S. Moc se omlouvám, že nestíhám vaše blogy ... ukazatel nepřečtených oznámení mi ukazuje 99+, a to jsou jen od vás, kdo máte G+. Jsem to ale ostuda :(




7 komentářů:

  1. Věruško krásné výlety jste podnikli. A ty houby tiše závidím. Já se těším, že teď zapršelo a třeba začnou konečně růst. Pozdravuj moc a moc kluky a ať vám čas do společné dovolené s tatínkem rychle uteče. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně dlouho jsem neháčkovala a strašně dlouho jsem nebyla na houbách. Krásná dovolená, závidím:)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruš bezva dovolenka:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,měla jsi báječnou dovolenou...taky se chceme zajet někam podívat,ať už do zoo nebo někam na hrad,ale až Kačce sundají sádru,dva kočáry se nám do auta nevlezou :( ... měj se krásně a opatruj se papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, pěkně si tu dovolenou užila... tak ať ti to v práci rychle uteče a užijte si s klukama i tu další část.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, jsem moc ráda, že sis ten týden užila podle svého a naplno! Na Kosti jsem nebyla už léta...
    Moc zdravím a přeju hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, na Kosti jsem byla na jaře, tak jsi mi svými fotkami připomněla ta krásná místa...
    Užívej s klukama prázdninových dní v pohodě a radosti,pa jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.