sobota 16. srpna 2014

Bábovka na víkend

Krásný sobotní podvečer milé blogerky. 

Včera mě na internetu zaujal recept 
na


A protože ti moji mlsouni měli chuť na něco dobrého, ihned jsme ji vyzkoušeli. Vašík mi pomáhal, tak šla práce pěkně od ruky. Cukr a vajíčka mimo prostor určení nepočítám, hlavní je snaha a ta se cení.
Barvičku mělo těsto moc pěknou ...
jen jsem asi malinko přismahla karamel.
Vašík nám k tomu připravil cappuccino a pro sebe a Vojtíka chococino ...
A bábovka chutnala. Takže ji asi zařadím, mezi oblíbené bábovky.


Takže, pokud jsem vás naladila a máte vše potřebné, jukněte na odkaz a s chutí do toho.
4 vejce
3 hrnky polohrubé mouky
1 a 1/2 hrnku cukru krupice
1 hrnek oleje
1 šlehačka
5 lžice krupicového cukru na karamel
1 kypřící prášek 

Mějte se krásně a já se opět ozvu, třeba z nějakého výletu, protože nám začíná dovolená.

Věra



12 komentářů:

  1. Věru,určitě bábovku vyzkouším:-) ti mí mlsouni stále něco dobrého hledají:-) Užijte si dovolenou,pa moc zdravím Věry:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu zajímavá, dobrý tip na příště:)

    OdpovědětVymazat
  3. Věru diky za tip, určitě brzo vyzkoušíme. Užijte si dovolenou a doufám, že u tebe najdu nějaký tip třeba na další prázdniny. Měj se krásně. Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, děkuji z tip. Bábovka vypadá skvěle. Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já hledám v receptu větrníky, a ono nic .... pak mi došlo, že ne větrníky, ale karamel:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za zajímavý tip na bábovku. u nás bych mohla péct každý den, takže každá inspirace se hodí...Helča

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, díky za tip na nedělní pečení...hned jdu vyzkoušet.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  8. No, nevypadá vůbec špatně!
    Děkuji za recept a moc zdravím Věruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Teda Věru Ty mi děláš chutě. :-D Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško, recept vypadá moc dobře! A opravdu chutnala "větrníkově"? Práci s klučičími pomocníky taky praktikujeme, jen občas je to hoooodně náročný na následný úklid:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško,vypadá lákavě...třeba někdy vyzkouším ,-) ...užij si dovolenou a výlety papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  12. Větrníkovo-karamelovou bábovku neznám, vypadá nádherně, asi vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.