úterý 24. června 2014

Zlobí ...

hlavní panel Bloggeru! Vůbec nevidím vaše příspěvky, pouze ten úplně poslední ze všech sledovaných blogů, víc se mi jich nenačte. Takže bych musela proklikat všechny blogy, abych zjistila, jestli máte některá nový příspěvek. U vás, které jste propojené přes Google dostanu zprávu, takže až tak mimo zas nejsem, ale Google nemáte všechny. Zlobí Blogger i vám?

Děkuji Věra


15 komentářů:

  1. hej.....nefunguje, ale prehodila som si všetky sledované blogy na pravú stranu(niekto na ľavú) v mojom blogu a už to ani nemusí fungovať....
    jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, když mě občas zlobí i to, mívám tam mezi nejnovějšími stejné příspěvky i několik dní za sebou :( ... ach jo.
      No ale zkusím to a šupnu je tam všechny .... to bude řada :)

      Vymazat
  2. Ahoj Věruško, moc tě zdravím. Mám stejný problém, vidím pouze poslední příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  3. No nefungují, asi mají taky prázdniny:-))).

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dnes jsem jim psala, že jim to nefunguje. Zkus taky odeslat feedback, ať mají trochu toho stresu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruš je to celoplošné .... já už dala článek včera, teď jsem šla kontrolovat jestli náááhodou ..... a byl tam jen tvůj článek:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mne to už nejde vyše týždňa...som naštvaná :((
    m.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc děvčata .... doufám, že to dají brzy do pořádku.

    OdpovědětVymazat
  8. Stejná porucha na přijímači :-(((

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, tak už konečně funguje .... HURÁÁÁÁÁÁ!!!!! Ještě včera jsem měla stejný problém jako Vy všechny.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško mě taky zlobil,ale dnes je vše ok :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.