sobota 28. června 2014

Začátek prázdnin

se nám krásně vydařil. Na dnešní odpoledne jsme měli pozvané spolužáky z Vašíkovi třídy na rozlučkovou prázdninovou 

PIRÁTSKOU PÁRTY


Pozvánky jsem vyráběla sama, moc se mi líbily u Káti na blogu a tak jsem se pokusila o podobné. Jen jsem si koupila barevný papír, takže mi odpadla práce s barvením.
Pohoštění ve stylu pirátů ... lebky a zkřížené hnáty
Perník politý čokoládou a lebkou z cukru
 Žraločí hlava naplněná kuličkami melounu a hroznového vína.
Marschmelou v čokoládě a muffiny s krémem ... původně měly být cupcakes, ale ty se nezdařily a skončily v koši.
 A podle mapy hledali kluci poklad ukrytý v lesíku. Mapu kreslil manžel včera kolem půl jedenácté večer. Já jsem se do toho radši nepouštěla, protože by kluci asi podle té mé nic nenašli. Kreslení není má silná stránka.

Tak kluci huráááááá

PRÁZDNINY


 A na konec ještě malé dárečky, které jsem nachystala letos na rozloučenou do školy a do školky. Jsou opravdu malé, vzpomněla jsem si totiž v úterý večer. Do školky jsem potřebovala 4 a do školy 3 kousky.
Takže jsem uháčkovala jen malé obaly na čajovou svíčku.


Mějte krásné prázdniny. Já je budu mít letos již pracovní. Takže budu netrpělivě vyhlížet dovolenou.

Věra



12 komentářů:

  1. nádhera..ten meloun je úžasný..krásně připravená hostina..to bych si taky dala říct!:o)..krásné léto..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Pání, Věruško, krásně jste to dětičkám připravili. Přeji krásné prázdniny, hodně sluníčka a plno dobrodružství :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, nádhernou párty jsi dětem připravila, jsi báječná mamča. Všechno se ti moc povedlo, dovedu si představit, jak se to líbilo dětem. Příprava ti musela dát zabrat.
    Přeji krásný zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulka Věruš, žralok je bombastický! A svícínky jsou slaďounké:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,tak to je bomba...hlavně ta žraločí hlava ,ta je fakt vydařená :) ...dárečky pro paní učitelky jsou taky super...já letos kupovala,nějak jsem se s naší princeznou nemohla domluvit co by pro ně chtěla udělat,tak jsme to koupily ,-) ...Věruško,měj se krásně a užívej si s kluky nádherné prázdniny...
    Papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy Věrko, já nestačím koukat! Kluci na Tebe musí být pyšní. Tak k takové oslavě, než já se dopracuji, to bude trvat ještě hodně dlouho :-) Nevím, co dříve obdivovat... Ale nakonec jsem vybrala svou number one - žraločí hlava je prostě BEZKONKURENČNÍ! Fakt super :-)) Krásné prázdniny Anička

    OdpovědětVymazat
  7. Vieri, oslavu si nachystala parádne a deti sa iste zabavili hľadaním pokladu a dobre sa i napapali.Krásne prázdniny. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Věru to je krása. Takovou oslavu by si kluci určitě taky přály, u nás se bude slavit až příští sobotu.Mějte s klukama fajn prázdiny Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěknou oslavu jsi klukům přichystala! A svícínky určitě musely udělat radost!
    Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško naprostá bomba. Ten meloun i ostatní věcičky nemají chybu. Klobouk dolů. Kluci museli být nadšení. Moc je pozdravuj. Jak se mi to tady trochu ujklidní tak Ti písnu email.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. to musela být úžasná párty, Věrko, super nápad a hezky si to připravila dětičkám a dárečky. p. učitelkám jsou taky super :), měj se hezky a užívej léto.. snad nějaké bude :)

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, kluci museli být nadšení! Bomba, na takovou párty se bude dlouho vzpomínat, velmi důstojné zahájení prázdnin!
    A dárky si vykouzlila taky parádní!
    Měj hezké léto! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.