pondělí 16. června 2014

Všehochuť našich všedních dnů

Krásný začátek nového týdne všem, kdo jste ke mě opět zavítali. Dlouho jsem tu nebyla. Mám za sebou období, kdy se mi opravdu nic, vůbec nic nechtělo. Nic mě nebavilo. Doufám, že příčina všeho toho je zažehnána, protože posledních pár dní cítím nový příval energie - tedy té psychické. A tak si užíváme všedních dní, jak jen to jde.
A co se událo, od mého posledního příspěvku?

Zkusila jsem nový recept na grilované kuřecí maso ... bylo vynikající


Vykvetly mi další růžičky
 a muškáty na balkoně

V minulém týdnu jsme oslavili mé a manželovi narozeniny ...
Jahodový dort jsem pekla pro manžela

Ostříhala jsem jeden keřík levandule
  a tak suším
 i aranžuji :)

O víkendu jsme navštívili  ZOO ve Dvoře Králové
Sloni se pošťuchovali,
 želvy líně kráčely,
 gorila nám ukázala své pozadí,
 žirafa se nám klaněla,
 marabu nás nevnímal,
 surikaty se schovávaly, krom této jedné,
" krokodýl" odpočíval,
 tygr právě obědval,
 a do konce jsme potkali i ježka.
A dali si sladký oběd v Cukrárně u veverek.

A stihli jsme ještě okouknout přehradu Les Království.

A dnes jsem strávila odpoledne česáním třešní. A abych v tom pracovním nasazení nebyla sama, pozvala jsem na samosběr i Lenču.
Odpoledne nám krásně uteklo a pak jsme měly obě stejnou večerní náplň - zpracovat, co jsme natrhaly. S Vašíkem jsme plnili sklenice hned venku.
A sám mi odpeckoval asi 4 kila na marmeládu a na šťávu. 
V kuchyni jsem skončila před chvilkou, ale mám hotový kompot, marmeládu i šťávu, i když tu asi ještě zítra navařím, tak jsem spokojená.

A Leni, děkuji za voňavý dárek ...

Pokud jste dorolovali až sem, tak vám ještě popřeji krásné nadcházející dny a rozloučím se.
Vzhledem k pokročilé denní, nebo spíš noční hodině, jdu následovat kluky a pravidelně oddechovat do peřin.

Věra


12 komentářů:

  1. Nádherné fotky, krásná úroda a pěkné fotky z výletu.

    OdpovědětVymazat
  2. tu sa toho ale stalo za tych par dni :)... vsetko najlepsie takto dodatocne :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,v ZOO to muselo být super...růže ti kvetou nádherně ...a třešně hmmm taky bych si dala říct ,-) ...dort pro manžela vypadá lákavě,určo byl vynikající ...
    Měj se moc hezky a opatruj se papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, to jsi toho stihla kopec :-) Žiješ znatelně v teplejších klimatických podmínkách. O levandulce a třešních si mohu zatím jen zdát a tak závidím. Báječné dny příští. lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Les Království vyzerá nádherne, kvetiny voňavo, torta chutne a tie čerešne...mňam.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věruško, stihli jste toho opravdu hodně, a samé příjemné věcičky :-). Krásné fotečky. Přeji pěkný večer. Renáta

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, nejdřív ti popřeji všechno dobré a pevné zdraví k narozeninám! Dort asi nezbyl, že :o) Jinak stíháš spoustu těch pravých červnových radostí - gril, zavařování, krásně kvetoucí zahrada...
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Verus co tady vidim vsechno nadherne Dort je moc hezky .Tvuj blog je Supr zdravim tebe Kari

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško. Moc zdravím. Zahrádku máš nádhernou a růžičky jsou ve skutečnosti ještě hezčí než na fotkách. A samosběr třešní byl super. Mě se je podařilo zpracovat teprve během včerejška. :-D Ale mám zamraženo, marmeládu, šťávu a ještě zbylo na jídlo a bublaninu. :-D Moc za třešínky děkuji. Jo a dortík vypadá super. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško tak přeji víc energie ať jsi tu s námi a krásnými fotkami častěji !!! Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, se zpožděním, ale přesto všechno nejlepší k Tvým narozeninám. Pevné zdravíčko a spoustu krásných lidí i věcí kolem sebe, pro které stojí za to žít :-) A z obrázků je vidět, že jich naštěstí kolem sebe máš opravdu dost :-)) Krásný víkend A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.