úterý 3. června 2014

Kvete růže ...

... podívej, kvete růže ta tvá ... vlastně má.
A je jich trochu víc
Minirůžičky ... mám již asi 4 rokem.
Původně byly v květináči, kde je lze také pěstovat, ale v záhonku se jim daří o poznání lépe.
Ty o trochu větší jsem zasadila na podzim, zatím kvetou dvě barvy.
Růže prostě miluji ....
A o další barvičky se s vámi jistojistě podělím.

Mějte krásný večer .... Věra

8 komentářů:

  1. Nádherné růžičky Věruško,já jsem minirůžičky dala také do země a jak říkáš mají se tam lépe :-) Krásný večer !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné růžičky Věruš.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,jsou nádherné...opravdu dokonalost sama...měj se hezky ...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky. Růžičky máš nádherné. Mám je ráda, ale bohužel jsem je loni všechny musela vykopat. Napadla mi je nějaká černá potvora. Marně jsem s ní bojovala tři roky a loni přišlo konečné rozhodnutí. :-(
    Už se těším až nám ukážeš další květy. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je velká krása Věruško!
    Jsi skvělá zahradnice!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. miluji růže a Ty je máš nádherné...Věrko krásný den...Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, to jsou překrásné růžičky!!!! Taky patří mezi moje zamilované. Přeji krásné dny a plno radosti z jejich vůně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.