středa 25. června 2014

Dnes prší

což vůbec nevadí, zahrádka tu závlahu potřebovala.  I květiny deštík ocení.

Truhlíky na balkoně se mi zaplnily krásnými květy
Anglický muškát ...
Plnokvěté popínavé muškáty ...
se zatím tedy moc nepopínají, zato kvetou jak o závod. Jen se mi mezi ty žíhané vloudily červené.
 A druhý anglický muškát ...

Ještě včera za sluníčka jsem stihla sklidit část rybízu. Je ho letos nějak málo. Dá mi sotva na dávku marmelády a něco málo nechám zamrazit na zimu.
Mátový sirup, zatím ze třech druhů máty - jahodové, grepové a čokoládové ...
ještě mám mandarinkovou. Jsem zvědavá na ty chutě, zatím jsem nechutnala ani jeden.
Ale teď to vidím spíš na šálek teplého čaje.

Mějte se moc krásně a vašim ratolestem přeji pohodové poslední dny školního roku

Věra

11 komentářů:

  1. Ahoj Věruško, muškátky ti krásně kvetou. A koukám, že na zimu jsi už taky pěkně připravená :-).
    Krásný den Renáta

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko konečně i u nás trochu prší....tvoje muškáty jsou krásné a sirup z máty jsem ještě nechutnala...asi udělám,máty mám dostatek...krásný den...Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, to se máte, že u vás prší! U nás šílené sucho, zahrada by potřebovala pořádně zalít. Zaujaly mě ty sirupy. Vypadají moc dobře! To je druhů máty...já mám zase pomerančovou. Díky za inspiraci! Hezký den! Adriana P.S. Nádherně Ti kvetou muškáty!

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, jen se kochám - s kytka to prostě umíš, nádhera!
    U nás taky prší, je to potřeba... Tvé sirupy vypadají skvěle, v Doudlebech jsem si koupila mandarinkovou a jahodovu mátu, ale zatím to jsou jen miminka :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, ty tvoje kytičky to je ráj pro oko. U nás taky prší a přesně jak píšeš už to bylo potřeba.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,krása...taky mi kvetou muškáty a dokonce i bílí,kterému jsem už nedávala moc šanci,ale chytl se ještě :) ...úvodní banner plný růží je super...měj se krásně a užij si s kluky bezva prázdniny...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, muškáty Ti nádherně kvetou. Já jsem ty moje dneska musela schovat před kroupama :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné muškátky Věruško-i já jsem ráda,že zapršelo :-) Mátovku miluji-já mám i mandarinkovou a chutná báječně !!! Hezké dny !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, nádherné kytičky. Mátový sirup chci letos taky zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško,
    Ty Tvoje muškáty!! To je nádhera!!
    Tak ať Ti dělají radost!
    Mátový sirup je bezvadný. Mít různé druhy máty se mi moc líbí,
    už mi roste spoustu druhů, ale mandarinkovou ještě nemám!! :O))
    Ale mám ananasovou :o)))
    Věru, měj krásné léto a prázdniny!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. No pááni Věruš, tys pilná hospodyňka:-))
    Já mám jen v kuchyni připravený rybíz na koláč.... čeká až se zvednu od počítače:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.