úterý 6. května 2014

Nové chutě

Krásný podvečer milé blogerky.
Nedávno jsem na netu četla článek o tom, jak si vylepšit pitný režim. A tak zkouším nové chutě. Dnes ráno jsem si nachystala první kombinaci.
Jahody s bazalkou ...
Stačí pár hodin v lednici a můžete ochutnávat. A tak jsem si po návratu z práce dopřála nové osvěžení ...
A opravdu voda chutná po jahodách a bazalce ... tu jen pro příště musím trochu ubrat, aby vynikly víc ty jahody. I klukům chutnalo, nebo se jim spíš líbilo, že jim ve sklenici plavou jahody.

Na zahradě rozkvetl první pivoňkový květ.
 A těch poupat, jééééé.

Moc děkuji za komentíky k poslednímu příspěvku,
přeji vám krásný večer i následující dny. A já jdu objednat vlnu, abych mohla zas něco vyrábět.

Věra

P.S. Prosím o nějaké tipy na pěknou knížku. Děkuji
 


20 komentářů:

  1. Věrko, čistou vodu z kohoutku vylepšenou o mátu, meduňku či jiné bylinky, pár koleček citrónu či limetky, případně jiné ovoce, patří mezi naše nejoblíbenější celoroční pití. Minerálky už téměř nekupujeme a vodu máme moc dobrou. Nedivím se, že i u vás doma mělo tohle dobré pití úspěch :-) A pokud jde o pivoňky, miluji je. Na zahradě však ani jednu nemám, takže závidím tu krásu na té vaší. Budu muset popřemýšlet a projít zahradu, jestli bych jim přeci jen ještě nějaké pěkné místo nenašla... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, voda s mátou či meduňkou a citronem, byla doposud asi jediná kombinace, kterou jsem znala, ještě tak pomeranč místo citronu. A místo pro pivoňku určitě najdeš.
      Měj krásný večer a děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  2. Věruško, zajímavá kombinace, musím vyzkoušet. Já běžně dávám mátu, meduňku a citron. Pivoňky mám čtyři a každou jinou barvu. Dokonce i bílou. A knížku doporučuji Poslední aristrokratku od Evžena Bočka. Krásné, oddechové čtení. Krásný den. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za tip. Hned si to napíšu. Jsem totiž hlava děravá.
      Krásný večer a děkuji, že jsi se zastavila ... Věra

      Vymazat
  3. Bazalka, jahody a trocha balsamica, to je velká dobrota, tak proč ne takhle.
    Ta pivoňka je úžasná, mám tu taky jednu na stole.
    A pokud máš ráda skandinávské detektivky, právě dočítám Box 21 (Hellstrom, Roslund) a není vůbec špatná.
    Moc zdravím Věruško, Helena

    PS: a zkus vodu s citronem a salátovou okurkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to musím vyzkoušet ty jahody ... to děláš jako salát? A kníku si také píšu, děkuji.
      A salátovku také zkusím, ale až z vlastních zdrojů, teď je vůbec nekupuji, nechutnají ....
      Děkuji za návštěvu a přeji krásný večer ... Věra

      Vymazat
    2. Je to takový předkrm http://www.apetitonline.cz/recepty/1545-jahody-s-balzamikem.html
      já ještě přidávám tu bazalku, protože ji miluju :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  4. Ahojky Věruško. Jahody s bazalkou určitě vyzkouším. Ale bazalka mi ještě neroste, takže teď ujíždím na studeném mátovém čajíku. Vůbec nechápu, že jsem mu na chuť přišla až teprve teď. :-) A jinak opět máme podobné plány. Narazila jsem návod na úplně úžasný svetr a teď serfuji po netu a hledám vlnu se stejným návinem jenom minimálně o polovinu levnější než je doporučená v návodu. :-D
    A jinak pokud mohu doporučit knihu, tak poslední dobou čtu hodně Jeaffreyho Deavera. Momentálně mi na stolku leží "Dívčí hrob". Ale pokud bys jí chtěla z knihovny, tak jí budu vracet až tak za 10 dní. :-D . Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš Leni, máty mám 4 druhy ... čajík také můžu, díky za připomenutí. A musím přiznat, že název knížky mě trochu děsí. Koukala jsem o co jde, má pochvalné komentáře, takže píšu, ale nechám to trochu uležet. Teď mám náladu spíš na nějaké oddychovky.
      Leni hezký večer .... Věra

      Vymazat
  5. Jahody a bazalka nikdy nezklamou,pivoňka je nádherná,chystám se na jejich koupi,ale zatím jsem k tomu nedošla :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nejradši mátu .... jenže jak jsem dneska koukala na zahradě jak je ožratá, tak mě přešla chuť .... musim koupit novou na okno:-)))
    No a knížky.... staré známé .... Anna ze zeleného domu a Gabra a Málinka:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško,tak nápoj bych mohla někdy vyzkoušet...musím se mrknout někde na netu na jiné chutě :) ...jinak pivoňka je nádherná...babičce ty její světlunké už odkvétají :( ...hold jsem to zase prošvihla :))) ,ale třeba se mi poštěstí sehnat u někoho jiného hihi...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Kombinace jahod s bazalkou je zajímavá. Určitě vyzkouším. Knížek bych mohla doporučit spoustu. Stále mám nějakou rozečtenou. Teď jsem dočetla "V plamenech" od Rosamund Luptonové. Byť to není zrovna můj styl, četlo se to jedním dechem a hlavně jsem o tom musela hodně přemýšlet. A pivoňky mám taky červené a růžové, ale zatím nekvetou. Mám strach, že po těch mrazech včera a předevčírem ani nevykvetou.
    Hezký den
    Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, dobrře ,že jsi připoměla to pitíčko,také dělám různé,poslední dobou přidávám k jahodám kopřivy,nechápu proč je to tak skvělé,taková obyč bylina??? Také květy bezu jsou báječné, ale ty zas s limetou ,citronem ,grepem i pomerančem.Kombinací je mnoho :-) Dája

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško, díky za super recept! pití není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, to jsi mne správně navnadila, pitíčko vypadá báječně i pro oko ... Pivoňky závidím - v dobrém, u nás minimum poupat a jsou zatím tak 2cm velká... Pa a krásné dny přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Dík za tip, jahody s bazalkou, to by mě fakt nenapadlo! Zkoušeli jsme je s mátou evropskou (peprná je moc peprná) a je to taky bravurní kombinace. Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  13. Jee,pivoňky miluju!A limonády vypadá hodně dobře,určitě zkusím:-) pa Vera

    OdpovědětVymazat
  14. Verusko,maty a treba i citronove medunky,ktera je do piti taky uzasna,mam na zahrade takove mnozstvi,ze nevim uz co s ni,tak krom vydatneho piti v teplech ji zacnu asi i susit,,dekuji za tip pridat do karafy jahudky.Pivonky jsou nej a ty me sice odkvetly,ale sosedovi kvetou jemne a ma jich hafo,tak asi zajdu,hi,hi.Pa Kati

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.