sobota 17. května 2014

Krásný víkend

V rychlosti vás jdu pozdravit a popřát vám krásný víkend. Mě dnes čeká spoustu práce. Zítra máme rodinou oslavu a protože zítřejší dopoledne prospím po noční, musím většinu nachystat již dnes. A to mi ještě zbývá dokončit dárky, které pro oslavence chystám. Doufám, že to stihnu a budu se vám moci zítra pochlubit.
A aby to nebylo dnes bez fotek, tak tu jsou takové ty důležité nezbytnosti, kterými jsem si udělala radost. V pátek mi přišel balíček z BR.
Nové hrnečky ...
A miska na sladkosti a nová kytka. U nás v květinářství jsem narazila na malý ibišek s nádherným květem. Jakmile vykvete i ten můj, ukážu vám ho také.
Hrnečky jsou opravdu úžasné
pro krásné hrnky mám prostě slabost

Tak já frčím .....

Užijte si víkend, ať vám ho nepokazí ani pohled na stupnici teploměru.

Věra

15 komentářů:

  1. Věruško...zdravím tě!
    Přeji, ať dnes vše nachystáš v pohodě a zítra si oslavu hezky užijte.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško teda ty hrnečky nemají chybu. A jinak Ti přeji ať všechno stihneš dokončit a nachytat. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, hrnečky nádherné..přeji krásný a pohodový víkend a užijte si krásnou oslavu...Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško, ať oslava dobře dopadne!! Užij si pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Hrnečky jsou krásné..a ibišky miluju.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak si z nich nedat něco dobrého?!:-) Přeji, ať se oslava podaří!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Věruško i já mám tuhle slabost a nemůžu nakouknout na BL aby něco neobjenala :-))Krásnou oslavu a pohodový víkend. Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško,hrníčky jsou krásné...my už máme po oslavě...a v červnu nás čeká další :) Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško tak ať vše zvládneš,hrníčky jsou překrásné,také "ulítávám"na hrnečkách :-)) Hezký víkend i tobě!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné hrníčky:-) Hezkou oslavu i zbytek víkendu:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško,moc tě zdravím, chválím hrnečky a přeji krásnou oslavu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko hrnečky jsou krásné,taky mám pro ně slabost...krásnou oslavu...Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, hrnečky jsou úžasné v krásné barvě.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Verusko..GG je i ma slabustka,vsak vis,i kdyz starozitne hrnecky take.Ty jsi vybrala krasne neutralni s kytickami,tak parada.Nas ceka oslava tento vikend a bude to zahradni s grilovanim,pekne kruticka a divocina a spoustu lidicek z rodiny,tak se moc tesim.Ty jsi vse zvladla,jak jsem cetla..jak jinak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.