čtvrtek 1. května 2014

Konečně hotovo

... tedy alespoň uvnitř. Okolo je ještě spousta práce.
Pracovní neschopnost mi dnešní včerejší půlnocí skončila, tak jsem se mohla s chutí pustit do práce. Na trhu jsem v týdnu koupila i nějaké kytičky, takže bylo třeba zaplnit truhlíky.
Plnokvěté převislé muškáty
Gazánie, těm jsem neodolala
Do závěsných květináčů jsem koupila tyhle žluté krásky - jméno jsem samozřejmě zapomněla.
Stav z dnešního rána - vpravo hotovo, vlevo musím dosypat hlínu.
Zatím je to tak trochu skladiště, ale na druhou stranu je paráda, že všechny ty truhlíky nemusím skladovat doma na parapetech. Jen co bude mít manžel čas, vyrobí mi do zadní části polici, kam se truhlíky pohodlně vlezou.
Ale jinak se všemu, co jsem zasadila, či zasela daří.
A stav z dnešního odpoledne
 Hlína dosypána, zítra přivezu ještě nějakou sadbu a budu se radovat, jak vše bude růst.
 
Tak teď dokončit úpravy okolo a pak už jen zalévat a okopávat.
Ráno to vypadalo takto
 Odpoledne již takto. Zbytek doladím zítra, dnes jsem toho myslím udělala dost. A počasí je stejně na baterky, každou chvíli mi kapalo na záda.
Zatím zasazeny jen 3 gazánie, ale ze záhonku mám už nyní obří radost. A malý kousek z druhé strany dveří skleníku si vyprosil Vašík. Prý si tam zasadí nějaké kytičky a bude se o ně starat. Tak mu ten kousek ráda přenechám.

Ještě vám ukážu jak kvete vistárie.
Pro srovnání fotky z 25. dubna
tato je z 29. dubna
a tyto z 30.dubna
No a když už nám to tady tak hezky kvete, přidám ještě rododendrony.
 Tohle bylo proti sluníčko, ale z téhle strany je prostě nejhezčí.
Tahle sice nekvete, ale jestli pokvete a hlavně vyroste jak má, bude to několika metrová paráda. U Věrky se mi moc líbila růže, kterou mají zasazenou u jabloně, tak jsem se trochu víc opičila a na podzim zasadila také. Snad se jí bude dařit tak, jako té Věrčině.
No jako ta její nebude, protože já mám jen jednu sazenici.

Manžel vyráběl podstavec pod nádrž na vodu, kterou včera přivezl. To aby se nám pod kohout pěkně vlezla konvička. A aby nám ta práce šla od ruky uklohnila jsem k dnešnímu svátečnímu obědu další nový recept.

FARMÁŘOVA SEKANÁ S VEJCI

Receptík najdete zde na Prima fresh.

Pokud jste dočetli až sem, nezbývá mi nic jiného, než se s vámi pro dnešek rozloučit. Fotek bylo dnes po vícero, ale já mám ze skleníku takovou radost, že si prostě nemohu pomoci.

Mějte krásný prvomájový podvečer ... Věra
 


17 komentářů:

  1. Věru to jsi toho teda dneska zmákla - smekám. Ta vistárie je moc krásná. Měj se fajn a ať ti ty zasazené(zaseté) rostlinky pěkně rostou.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Toľko práce si stihla, ... vau a teda rastlinkám sa zatiaľ darí. ja som tiež včera a dnes uprednostnila prácu s hlinou pred inými povinnosťami, kvety v byte presadené, všetky staršie aj nové muškáty už vysia na balkone a budem pokračovať u maminy na záhradke a v skleníku.
    Verka, nech sa Ti darí kytičkám aj šalátiku,... pekný zvyšok dňa, Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, ta vistárie, to je taková nádhera a vůbec všechno je moc pěkné..je za tím vidět velký kus práce...Přeji samé pěkné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, máš to moc krásné a skleník závidím. Vidím, že jsme dnes měly stejnou práci, taky jsem dnes sázela kytičky a mám z nich obrovskou radost. Přezimované canny už jsou taky venku a to zase bude radosti. Věru, měj se krásně a pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Skleník je radost a moooc ti to přeju:-). Pa Věra♥

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, ty jsi ale pilná včelka! Tolik jsi toho stihla - na zahradě kopupráce, ale ta námaha za tu radost opravdu stojí, viď... Krásný máj, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško,takový kus práce hned po ukončení neschopnosti ...tak to jsi opravdu moc šikovná...skleník je super i vše kolem...
    Opatruj se a měj pohodový víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško nádhera. Já jsem teď sice bez nálady jak víš, ale Tvůj přispěvek jsem si nemohla nepřečíst. Přesně vím jakou máš radost z toho jak se to ve skleníku všechno zelená a každý den trochu povyroste. :-)
    Já už se těším, až to nejhorší ze mě spadne a začtu se do všech příspěvků , které mi na blozích unikly.
    Ps: jinak jsem vymyslela, že ještě potřebuji za skleníkem udělat tři záhonečky na cibuly, mrkev a hrášek a další věci co vymyslím. Dokážeš si představit jakou měl manžel radost. :-) Chudák myslel, že když je skleník, tak už dám pro letošek pokoj.
    Měj se moc krásně a moc to nepřeháněj.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ted Věri, ty nezahálíš - a ta vistárie je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  10. Vistárie je opravdu nácherná. Vůbec vše ti to krásně kvete, roste... :-) Co to máš za ten zelený obrubníček kolem gazánií? Přeji pěkný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, je to z plastu ..... píší na tom trávníková obruba. Mají ji v různých šířkách, já koupila 20 cm a je jí 9m. A stejně nestačila, musela jsem dokoupit.

      Vymazat
  11. No Ty jedeš, draku, s takovou jsi za chvíli na té neschopence zas :o) ale roste a kvete vám to u vás náramně, to se musí nechat, hlavně tu vistárku skrytě závidím, mě ještě ani ťuk, ale je to mládě, tak má čas. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  12. Tedy Věrko ty jsi ale opravdu pilná :o) Stihla jsi toho tolik :o) a ten skleník to je tedy opravdu skvělá věc ten ti závidím ♥ a už se moc těším na fotečky až ti vše krásně pokvete ... Měj krásný zbytek víkendu :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný den,Věru ta vistárie je nádherná.Kolik roků ji máš???Přeji krásný víkend.
    Betty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betty, vistárka je letitá. Byla tu, už když jsem se poznala s manželem, a ten ji pamatuje již jako dítě. Takže kolem 30 let jí bude.

      Vymazat
  14. Věruško,ty si tedy zahradnice! Moc ti přeji,aby všechno pěkně rostlo a kvetlo.
    Paf jsem z té vistárky - neuvěřitelně krásná!
    Pěkný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Verus,nechapu co vse jsi na zahrade stihla a jak ti vse krasne kvete,ale zas,roc sedet jen doma byt treba u tvoreni,kdyz se muzem hybat venku na vzduchu a vlastne je fuk jestli nekdo ma nebo nema zahradku.Vistarka nema chybu..jen co na ni narazim..asi neutece..hi,hi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.