neděle 18. května 2014

Dárkový

Hezký nedělní podvečer.
Tak oslavu máme zdárně za sebou. Oslavenec byl spokojený a to je hlavní.
Včera pozdě v noci jsem dokončila dárek. 
Háčkovaná žirafka do žirafkového pokojíčku.
 Nejdřív byl trochu zaskočený barvou, prý jsem to popletla. Žirafy jsou prý žluté s hnědými fleky.
Ale nakonec je spokojený. A mě se tahle varianta moc líbila na netu, tak jsem se nechala inspirovat a barvičky ladí s látkou, kterou má V. v pokojíčku.
 
Háčkovala jsem jak jinak podle návodu Kamlin .


Letošní dortík pro nás tentokrát upekla a nazdobila má kamarádka Lenka. Náš V. má na dort stále stejný náhled, takže zadání bylo stejné jako vloni - žlutý tereňák. A stejně jako vloni má sestra i Lenka se úkolu zhostila parádně.
"Je pěkně dobrej" 
Tak nějak ho hodnotil oslavenec :)




A protože dva dny před V. má narozeniny i má mamka, nachystala jsem dárek i pro ni. Látky si dodala sama, jen nevěděla na co. Chtěla jsem,aby ji dárek ladil s ostatními věcmi, které si vloni šila na posezení na balkoně.
Kolíčkovník

A na závěr, slíbený vykvetlý ibišek ... tříbarevný květ.


Tak teď zbývá již jen uložit kluky do postýlek, uvařit si dobrý čaj a spokojeně se svalit na gauč a již jen odpočívat.

Děkuji za návštěvu a přeji vám krásný nový týden. Snad už bude lépe, hrozně bych potřebovala vyrazit na zahrádku a trochu ji dát do pořádku.

Věra

15 komentářů:

  1. Věru, všechno je moc krásné..žirafa i kolíčkovník..Já být kluk, tak jsem z dortu úplně nadšená...a ibišek..to už je jen krásná tečka..měj krásný týden ...a díky za inspiraci..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško ta žirafka je super, ale to už jsem Ti říkala. Už se těším, až se do ní taky pustím. Kolíčkovník je prima tip na dárek pro maminu. Bude mít brzy narozeniny, tak se o něj taky pokusím. Dort komentovat nebudu. :-D Jsem moc ráda, že se oslavenci líbil. A na zahrádku už se taky moc a moc těším. Chybí mi sluníčko. Měj se krásně pěkně odpočívej. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Věru,
    tak oslava musela být parádní s takovým dortem!!!
    Žirafka je moc hezoučká a kolíčkovník pro maminku je bezva dárek!!
    Ibišek je přenádherný- tak ať Ti dlouho kvete!!
    Hezké dny- snad i se sluníčkem!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní dort i žirafka,mě se barvičky taky moc líbí :-) Krásný nový týden !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten dort je úúúžasnej!! A žirafka moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,tak dort je parádní...a žirafka podle Kamlin úžasná...hlavně,že se oslava vydařila...tak to má být....
    Měj se krásně a snad v tomhle prý skoro letním týdnu něco na zahrádce zvládneš udělat ...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko vše je krásné...přeji Ti moc krásný den...ŠÁRKA

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruško, moc Tě zdravím!! Jsi šikulka, takové nádherné dárky, které jsi pro oslavence udělala, určitě udělaly velkou radost!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Žirafa je supr, ikdyž modrobílá, nemá chybu! Jojo, děti nepřelstíš, není nad dětskou upřímnost :o) dortík je skvělý, už jsem ho chválila u Lenky na blogu, fakt nemá chybu. Mějte se krásně, buďte zdraví a užívejte jara! Papa, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Věru, ta žirafa i ostatní dárky jsou prostě skvělé! A dort - Lenka je tedy mistr!
    Oslavenci všechno dobré a tobě hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, to je nádhery - žirafa, dort i kolíčkovník - všechno je úžasné. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško to je nádherných věciček. Nevím co obdivovat dřív. Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško žirafka je překrásná--dort úžasný už jsem obdivovala u Leničky :o) Kolíčkovník krásně barevně sladěný a ibišek opravdu krásný :o) Měj se moc hezky....Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Věrunko..nikdy neprestanu obdivovat tyhle vytvorene hracky,jsi fakt sikulka a barvicky jsou jeste lepsi nez co ma zirafka ve skutecnosti.Maminka vybrala krasne latky,neni nad romanticke kvetinky a ty jsi z toho vytvorila paradu.Preji krasny patek a cely vikend..snad nebude u vas prset.Katka

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko, žirafa je skvělá - barevná kombinace se mi líbí, je pěkně veselá, rozverná :-) Návody od Kamlin mám taky moc ráda.

    A ten kolíčkovník... už delší dobu o něm taky přemýšlím. V Tvém podání je na jedničku. Maminka musela mít radost :-)

    Měj se krásně a přeji trochu vyšetřeného času na zahrádku, je to balzám na duši :-))

    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.