středa 23. dubna 2014

Tak alespoň něco ze zahrádky

protože na nic jiného nemám teď pomyšlení. I když i ta zahrádka potřebuje ještě nějakou tu úpravu. Ale vše bude muset počkat! Velikonoční svátky jsem strávila v posteli a minimálně ještě tento týden v tom budu pokračovat. Ale ráno, když jsem odvezla kluky, nedalo mi to a musela jsem obhlédnout, jak se zahrádce daří.
Rybízu bude opět pěkná úroda ...
Tady leze hrášek, ředkvičky a kopr ...
I jahodám se na novém stanovišti daří ...
Jen musím přidat ještě jedno patro. Cihly jsou nutný doplněk .... sousedovic kočka mi chodila rozhrabávat hlínu. A protože je mi jasné, že ji to nijak zakázat nemohu, tak jsem alespoň volná místa zaplnila.
Ještě mám připraveny další dva bedýnkové záhony. V jednom již trůní cibulka a raší mrkev a do toho posledního přijdou cukety.
Ve skleníku to také vypadá velmi optimisticky. Teda alespoň na jedné jeho straně.
Hlávkový salát, celer a rašící sadba kedluben a tří druhů salátu ...
Rajčata a papriky budou muset počkat až skleník dopřipravím. Takže nejdřív za týden, tedy pokud mi lékař ukončí PN.
V květináčích mám dva nové druhy máty - jahodovou a grapefruitovou, stévii a medvědí česnek. Snad se jim bude dařit, protože sazeničky přišly v ne zrovna dobrém stavu. Ale zahradnictví se omluvilo a posílá náhradní sazenice.
 Sazeničky Halloweenských dýní ...
 A mamíííí, to nám naroste už takhle vyřezaný?
No já budu ráda, když vůbec nějaká vyroste.

A ještě další bylinky do mé sbírky ... šalvěj, tymián a oregáno

Ač já měla Velikonoce marodící, kluci si ten pondělní den užili. Až je mi z té hromady vykoledovaných sladkostí trochu ouzko ... ani do potravinové skříňky se nám nevešly, tak sídlí v krabici. Myslím, že tak půl roku nemusím nic kupovat.

Tak to je ode mne pro dnešek vše. Vlastně ještě jedna zpráva - jsme bez sádry, teď nás čeká rehabilitace.

Děkuji za vaši přízeň, mějte se krásně a já se snad brzy opět ozvu.

Věra

12 komentářů:

  1. Věruško máš nádherně připravenou zahradu. Sdílím Tvou radost z toho jak vše roste. Já dnes neschopenku odmítla. Jsem doma a dětem je úplně jedno jestli mám na ležení papír. Stejně mě ležet nenechají. Dnes se ošetřování ujal manžel a od zítřka je to opět na mě. A ještě budu jezdit každý den na injekce a čekám na výsledek rentgenu. Ach jo. Ale noc dnešek byla tak krizová, že mi nic jiného než návštěva lékaře nezbylo. Tak se drž a budeme se alespoň psychicky podporovat na dálku. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,krásně ti vše roste...přeji ti brzké uzdravení...na mě taky skočil nějaký bacil a Kačka je taky nachlazená,tak snad se z toho nevyklube něco víc :(
    Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věru přeji brzké uzdravení.Zahrádku máš parádní!Hezký den Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Ajajaj ty bacily ted okolo nějak řádí...tak se brzy uzdrav ♥ zahrádku máš krásnou a koledníci tedy donesli ale výslužku pořádnou :o) Také si vzpomínám když byli kluci malí tak toho nosili mraky :o))) Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Verko, preju brzke uzdraveni, ale pri po hledu na tu rasici zelen to prijde urcite coby dup! Krasne ti to vsechno roste a gratuluji ke skleniku! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Věruš úrodu budeš mít parádní! A koukám koledníci byli šikovní:-) To by chtělo velikonoce dvakrát do roka, a nemusela bys sladkosti kupovat vůbec:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, krásně se vám to na zahrádce zelená :-), jen aby se do toho nepustili slimoši.
    Přeji brzké uzdravení, ať si konečně můžeš naplno užívat jara a zahrádky. R.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, tedy koukám, jaká si ty zahradnice! Parádní fotky!
    Mávám ti do postele a přeji rychlé uzdravení,pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško to je úžasné-ono to doma vypěstované je stejně nejlepší,já už mám bylinek plná okna v kuchyni a něco málo jsme letos koupili i na zahrádku :-) Přeji ti brzké uzdravení a krásný týden!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Na supr tvuj zahrada je supr moc tam roste ,mas tam dobry vece hezky vecer Karin

    OdpovědětVymazat
  11. Věru,
    přeji brzké uzdravení, ať si můžeš užívat Tvojí parádní zahrádky!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Věruš, moc hezky ti rostou sazeničky. A koleda byla bohatá. Hezký víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.