pátek 25. dubna 2014

Pohled, který potěší nejen oko

ale i duši. Na zahrádce pomalu rozkvétají další a další květy. Miluju tohle období, kdy vám každý nový květ vykouzlí úsměv na rtech.
Zvu vás na kratinkou procházku po naší zahrádce.

Mini kosatce 
Růžový rododendron 
 Tulipány a narcisky
A téhle krásce to také nebude dlouho trvat a rozkvete opět v plné kráse
 A pampelišky 
na náš oblíbený medík
Tak doufám, že zítra bude hezky, aby se kluci dopoledne mohli činit a natrhat na další várku. 

Mějte krásný víkend ... Věra

10 komentářů:

  1. Věru-
    krásná procházka Tvojí zahrádkou!!!
    Pohladila mne...
    Já musím pampelišky na medík trhat sama!!!! :o)))
    Přeji krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Věru. Teda teď jsi mě dostala do kolen. :-D Hádej co jsem asi před dvěma hodinami dala do hrnce, povařila s citronem a teď nechávám louhovat. :-D Jojo uhodla jsi. Mám v hrnci to samé co ty. :-DDD A jinak zahrádka je nádherná. Taky tohle období miluju. Budu muset zítra taky tu krásu venku nafotit. Měj se moc krásně a odpočívej. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,pampeliškový medík jsem měla strašně ráda jako malá holka...až do doby,když jsem je trhala a dostala na ně silnou alergickou reakci a jedno oko mi nateklo tak,že jsem viděla vše bledě modře...bylo to strašný...od té doby se pampeliškám vyhýbám jako čert kříži :))) ...ale naše cácorka je pořád trhá a nosí domů :) ...
    Jinak ti radost z rozkvétající zahrádky krapet závidím...ale v dobrém...
    Měj se krásně a doufám,že jsi už fit...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné kytičky, moc krásně ti to kvete.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu Věruško, jsou to krásné dny, i s těmi hromy a blesky...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věrko, krásně ti to vše kvete. Také miluji tohle období. Tak pěkný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, zahrádku máš krásnou. A med - ještě jsem ho nezkoušela - uvidíme.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruško,moc Tě zdravím a přeji Ti krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško děkuji za procházku,byla nádherná!Měj krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, Věrko! Vistárii mám taky, ale na malém balkonku v paneláku, má teprv asi dva roky, takže má na květ ještě čas. Krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.