sobota 5. dubna 2014

Koleda, koleda

Krásné sobotní odpoledne. U nás sice prší a trochu nám to hatí plány na dnešní den, ale což i déšť je potřeba. A protože zítra je dívčí koleda a já budu pracovat, nachystala jsem balíčky pro kolednice již dnes. 
 Balíčky u nás dostávají malé kolednice za sousedství a spolužačky. Pro ostatní budou mít kluci nachystané drobné sladkosti.

Filcové košíčky na vajíčka ... malá pozornost k balíčkům.

Ve čtvrtek u nás bylo krásně. Na trhu jsem si koupila první bylinky. 
Pažitka je od loňska a takhle krásně mi už povyrostla, libeček, petrželka, majoránka a bazalka.
A další ještě přibudou, bez bylinek by to prostě nešlo.


Mějte krásný víkend a já se budu těšit zas někdy příště

Věra

13 komentářů:

  1. Ahojky Věruško. Tedy koledu máš krásně nachystanou. :-) Já jsem si na dívčí koledu vzpomněla dneska v noci. :-( Takže jsem ráno brala útokem náš vesnický obchod a nakoupila sladkůstky do balíčků. Teď ještě vymyslet nějaké hezké balíčky a večer zabalit. U nás po vesnici chodí i banda dospělých ženských z místního spolku "babinec". Tak musím ještě nachytat něco pro ně. Ale jelikož mě od rána berou záda, tak nemám na nic moc náladu. Ale už jsem po obědě zasázela salátek do skleníku, tak mám radost. Měj se moc a moc krásně a těším se na středu. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško,moc Tě zdravím. krásně jsi to pro malé kolednice nachystala! Věruško, užij si krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško....máš krásně nachystáno a já mám velikou mezeru ve vzdělání :o)) vůbec jsem netušila,že je nějaká dívčí koleda.
    Tak si to hezky užijte,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,krásně to máš nachystané...a jak píše Janinka přede mnou ,tak mám taky mezeru ve vzdělání :))) ...
    Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. taky dívčí koledu neznám. Ale nádherně nachystané. A bylinky mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, taky slyším poprvé o dívčí koledě, ale tradice mám moc ráda, je fajn, když se lidí umí bavit. Ať vám to vyjde, no, jak jinak s takovými překrásnými dárečkami :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško krásnou koledu jsi pro slečny kolednice připravila :o) O dívčí koledě vím -- u nás sice nebývá ale u mé babičky ve vesnici kde bydlela bývala :o) Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné košíčky jsi pro kolednice nachystala. ;-) Bylinky mám také ráda vlastní. Ač nebyla skoro žádná zima, tak některé nepřežily. Musím honem nakoupit nové. Doufám, že se koleda vydařila. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, parádní koleda! A zahradnické srdce už si taky přichází na své, viď.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. No krásné dárky jsi pro koledničky nachystala! Bylinky se ti utěšeně rozrůstají, tak na to budu muset vlítnout, už mi zůstala jen pažitka :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Rozkošné balení Věruško,bylinky nám už vykukují také,přesně jak píšeš-bez nich to není ono :-) Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  12. Krása. Já letos nestihla na koledu dojet domů a tady v Kroměříži se to nedrží. Škoda. Holky jsem k našim na babskou koledu dovezla vloni a moc se jim to zamlouvalo :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Občas nahlédnu s dovolením na tvůj blog, moc se mi líbí. Dnes mne zaujala ta dívčí koleda. Nikdy jsem o tom neslyšela. Jako malá jsem chodila s tetou a ostatními ženami na Velehradě na mrskačku na Velikonoce v pondělí odpoledne a vzpomínám, že se chlapi třásli a dušovali se, že oni byli dopoledne hodní ;) Co to je za koledu u vás? Škoda, že to u nás není, líbilo by se mi to.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.