středa 2. dubna 2014

Jarní radosti

Hezký středeční den vám přeji.
Venku je stále nádherně a my tak veškerý volný čas trávíme na zahrádce.
Kousek z ní jsem si donesla i domů ...
O víkendu jsme začali pracovat na uskutečnění jednoho mého dlouhodobého přání.
Co to bude, až to bude - myslím, že odpověď víte
A aby nám práce šla hezky od ruky, upekla jsem něco dobrého ke kafíčku ...
Krásný víkend jsme ale moc hezky nezakončili. A tak úkoly teď musíme psát levačkou ... 
 pravačka je momentálně nepoužitelná. Ale docela mu to jde.

V pondělí mi udělal radost balíček s výhrou od Renatky
V úterý jsem si udělala radost narciskami - nikoli z mé zahrádky, ty si nechávám kvést tam ...
 A dnešní radost .... 
Stabilizovaná růže, prý. Já ji viděla poprvé a nešlo odolat. Nepotřebuje vodu - dokonce je přísně zakázaná a vydrží prý dva roky.
a je nádhernáááááá.

Tak já zas pádím na zahrádku, mějte se krásně a večer se chystám k vám na návštěvu. Jsem zvědavá, kolik u vás novinek.

Věra


10 komentářů:

  1. Věruško,nádhera...kytičky,dárečky i koláče...malému přeji brzké uzdravení...a co se mu vlastně stalo?
    Měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, díky moc :) No a Venda .... spadnul ze špalku přímo na loket, takže zlomenej a dlaha :(

    OdpovědětVymazat
  3. Věru ty jsi stále pilná!Malému marodovi přeji at se ručka brzy uzdravi!Ale je to šikula,úkoly zvládá skvěle!Hezké dny pa Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, krásné - teda až na tu ruku. Ať je sádra brzo dole a můžete si zase naplno užívat zahradu.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke všem radostem Věru a foukám na tu tlapku!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško krásné jaro doma máš :o) Marůdkovi přeju at se ruka brzy zahojí.... Já dnes odpoledne také trávila na zahrádce a těším se na zítra jak tam budu řádit zas :o) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško ty jsi tak skvělá optimistka. Marůdkovi přeji ať je brzy v pohodě. A tu růži vidím poprvé v životě u tebe na blogu. Musíš dát vědět, jestli opravdu tak dlouho vydržela. Jo a ze stavby skleníku u nás už se nemůžu hýbat. Z katrování hlíny mě bolí záda i ruce a to ještě není hotovo. Ale už se moc těším až si zarýpu salátek, který jsem si v úterý koupila. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle růže jsem viděla u nás v květinářství .... cena mě tedy opravdu odradila:-)))) Ale jsem zvědavá jestli vydrží, to dej vědět:-))
    Skleník se pěkně rýsuje .... to ještě letos stačíš osázet:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko na postavený skleník se těším,až ho vyfotíš.A růžička ta je prý napuštěná nějakou chemikálií proto ta trvanlivost...balzamovaná růžička :)))...krásné dny na zahrádce, Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško,moc tě zdravím a přeji hodně sluníčka!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.