sobota 26. dubna 2014

Dnešek

Krásný sobotní podvečer všem. Ač to chvilkami nevypadalo, byl to celkem slunečný a teplý den. Okolo poledne se sice zatáhlo a byla slyšet bouřka, ale nám se vyhnula. I když několik málo kilometrů od nás byl celkem slušný slejvák. Manžel tam byl na soutěži s mladými hasiči, a když jsme spolu telefonovali, říkal, že tam dokonce chumelí. Ze soutěže odjeli předčasně a naprosto promočení. Vrátil se zrovna ve chvíli, kdy jsme s klukama dojedli oběd. Tak jsem mu hned naložila jeho porci. Zkoušela jsem nový recept. Teď, co jsem na neschopence mě nějak nebere tvoření, tak jsem projížděla net a hledala alespoň inspiraci do kuchyně. 
A jako první jsem vybrala

Pečené kotlety se smetanovým kedlubnovým zelím

 Kluci se zprvu moc na novinku netvářili, ale stačilo ochutnat a změnili názor. Dnešní oběd si prostě musím pochválit.
Na recept jsem narazila zde .
Odpoledne,zatím co se manžel a kluky venku pustili do výroby totemu, který si náš Venda vymyslel, když jsme dělali dříví na zimu. Sám si ten kus dokonce zbavil kůry. Bylo to to odpoledne, kdy si pak v podvečer zlomil ruku ...

 
... já zatím upekla něco sladkého.


 Voňavý jablečný koláč


Opět podle receptu na Prima fresh.

A to už byl totem hotov a usazen na místě.


Poté se kluci chopili štětců a barev 


A tak máme novou ozdobu na zahradě



Den jsme zakončili trochu nezdravou večeří, ale což, hřešit se občas musí ...


A já teď budu jen doufat, že jsem ten pohyb dnes moc nepřehnala a mé klouby se mi neodvděčí další bolestivou nocí. Ale když mi bylo ráno celkem dobře, tak mi to prostě nedalo. 

Tak takový byl náš dnešní den.

Děkuji vám za komentíky k minulým příspěvkům i za to, že se ke mě stále vracíte.

Užijte si krásnou neděli ... Věra

10 komentářů:

  1. U nás tedy taky bylo krásně,jen já ho trávím za okny,protože mám nějakou chřipku,ale snad už zítra bude fajn :-) Přeji i tobě.aby jsi měla jen takové krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško receptíky vypadají skvěle. Kedlubnové zelí znám, ale smetanové jsem ho ještě nezkoušela. A ten totem prostě nemá chybu. Tak Ti přeji ať je noc klidná a bez bolestí. Naprosto Ti rozumím, dneska prostě nešlo být doma a nic nedělat. Užij si neděli. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Kedlubnové zelí, to už jsem dlouho nejedla. Koláč vypadá skvěle.
    Totem se klukům povedl.
    Hezký večer ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Věrko to máš doma ale šikulové--totem je bezvadný :o) a recepty moc lákavé.Děkuju :o) Měj krásný zbytek víkendu .... Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Totem je na jedničku! Buřtíky bych si taky dala, ale u nás prší a prší....

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,tak u nás včera nekapla ani jedna kapka a bylo krásně teploučko...jen dnes to bude asi krapet jinak...všichni jsme nemocní :( ...
    Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, moc Tě zdravím! Tolik dobrot jsi stihla uvařit !!! Kedlubnové zelí musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  8. Věru moc tě zdravím:-) Teda ty jsi stále pilná jak včelička.Kluci jsou šikulové:-) Pa hezké dny přeje Vera

    OdpovědětVymazat
  9. Chválím všechny ty dobroty, obdivuji totem a tebe moc zdravím Věruško!
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věruš, jablečný koláč vypadá moc dobře a totem se klukům povedl. Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.