pondělí 28. dubna 2014

Co já a peřiny?


Hezký začátek nového týdne.
I ke mě dorazil peřinový dotazník a tak jsem se malinko zamyslela a vyplnila. A vy si teď můžete přečíst, co jsem na sebe "práskla".

 foto z netu .... nikoliv od nás, bohužel

Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin
- ač první, tuto otázku jsem vyplnila až naposledy. Kdo mě zná a čte můj blog ví, že v prosinci jsem  po 7 letech nastupovala do práce. Od té doby jsem téměř každý večer uléhala s vědomím, že nezvládám skloubit práci a rodinu tak, aby vše klapalo k mé spokojenosti. Ranní směny střídaly noční a celodenní takovou rychlostí, že se mi z toho div nezamotala hlava. Do toho navíc stále přemýšlení nad tím, zda vzít nabídku, kterou jsem dostala před nástupem ... a to, že až vrchní setra odejde v dubnu na mateřskou, vzít to za ni. Před mateřskou bych po této šanci skočila všemi 10, ale teď už mám trochu jiné priority. Takhle to trvalo 3 měsíce, až jsem došla k závěru, že raději oželím nějakou tu korunu z výdělku a vedoucí funkci a budu se více věnovat rodině, protože kluci rostou neuvěřitelně rychle a já si to s nimi chci užít maximálně. Takže jsem si v práci zkrátila úvazek na polovinu a od března se mi opět večer lépe usíná s pocitem, že takto je to mnohem lepší. Ale toto mé rozhodnutí mělo ještě jeden pozitivní vliv. Bývalá kolegyně lékařka mi díky polovičnímu úvazku mohla nabídnout práci u sebe v ordinaci. Docházím k ní jednou týdně, kdy má těhotenskou poradnu a práci tam si naprosto užívám .... klidně napíšu, že je to pro mě takový relax. A moc ráda tam pracuji. Takže Lidunko .... ač vím, že tyto řádky asi nebudeš číst, moc ti děkuji za tuto možnost.

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo
- stejně tak jako některé z vás jsem to cizí slovo viděla poprvé, ale protože už vím, můžu perlit. U mě záleží dosti i na ročním období ... takže přes chladnější část roku vyhrává to pyžamo, ale přes léto si dopřeji nějaké to sansoucosi .... no prostě noční košilku.

Kniha
- bylo období a to už dosti dávno, kdy jsem hltala takové ty sladké románky, pak přišel útlum, když se narodil první syn. Večery jsem zaplňovala jinou činností. Ale teď se opět ke knihám vracím. Momentálně mám na stolku knížku Z lodiček do holin ... jež mě zaujala u Evičky. Hezké čtení.

Kosmetické rituály
- no rituály po dobu rodičovské kamsi zmizely - jediné, co zbylo byla tak pleťová voda a krémy na obličej. Ale s opětovným nástupem do práce se opět objevily, nakoupila jsem nějaké ty šminky a do práce se lehce líčím. Doma si ale stále dopřávám pleť bez líčidel.

Sklenička něčeho dobrého před spaním
- není to pravidlo, ale o víkendech si večer rádi s manželem dáme sklenku dobrého vína ... já tedy hlavně bílé, či růžové. Na červeném si moc nepochutnám.

Chrápeš?
-  teď naštěstí ne. Ale během obou těhotenství si manžel vedle mě teda užíval. I mě samotnou to občas vzbudilo.

Snídaně do postele
- občas o víkendu mi ji manžel nachystá. A já si tak dopřeji o malou chvilku delší ráno v posteli. 

A jak jsem pochopila, mám nominovat další tři adeptky.
Vybrala jsem tyto:
Klárka - http://www.klara-ma-belle-maison.blogspot.cz/
Renatka - http://www.crafto-mania.com/
Anička - http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/
Snad se na mě nebudou zlobit.

Tak to je vše .... mě za chvíli čeká návštěva u lékaře, tak se s vámi rozloučím.

Mějte krásný týden .... Věra


BEZ ČEHO UŽ PŮL ROKU NEODCHÁZÍM DO PEŘIN
...no bez manžela přece :o) a je to výrazně dýl než půl roku...

SVŮDNÉ SANSOUSSI NEBO POHODLNÉ PYŽAMO
...no, trochu saténu i kousek hedvábí by jste v mé komodě našly, ale nejraději mám bavlněnou noční košili...

KNIHA?
...určitě ano, dokonce i několik rozečtených najednou, jen oči už večer moc číst nechtějí...audio knihy, úžasná vymoženost...

KOSMETICKÉ RITUÁLY
...pochopitelně mám a za ty roky to zvládám docela rychle. Neodlíčená bych si lehnout nikdy nešla no a ráno, ráno si namaluji na obličej Helenku a běžím :o)

SKLENIČKA NĚČEHO DOBRÉHO PŘED SPANÍM?
...jak kdy, ale vždycky je to večer obrovský hrnek čaje...

CHRÁPEŠ?
...no to se zeptejte manžela...

SNÍDANĚ DO POSTELE?
...kdysi, teď už na drobcích na prostěradle nic romantického nevidím... Ale mám to štětí, že mi skoro každé ráno snídani dělá manžel, takový malý luxus :o) - See more at: http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/#sthash.9pI8i9Wz.dpuf
BEZ ČEHO UŽ PŮL ROKU NEODCHÁZÍM DO PEŘIN
...no bez manžela přece :o) a je to výrazně dýl než půl roku...

SVŮDNÉ SANSOUSSI NEBO POHODLNÉ PYŽAMO
...no, trochu saténu i kousek hedvábí by jste v mé komodě našly, ale nejraději mám bavlněnou noční košili...

KNIHA?
...určitě ano, dokonce i několik rozečtených najednou, jen oči už večer moc číst nechtějí...audio knihy, úžasná vymoženost...

KOSMETICKÉ RITUÁLY
...pochopitelně mám a za ty roky to zvládám docela rychle. Neodlíčená bych si lehnout nikdy nešla no a ráno, ráno si namaluji na obličej Helenku a běžím :o)

SKLENIČKA NĚČEHO DOBRÉHO PŘED SPANÍM?
...jak kdy, ale vždycky je to večer obrovský hrnek čaje...

CHRÁPEŠ?
...no to se zeptejte manžela...

SNÍDANĚ DO POSTELE?
...kdysi, teď už na drobcích na prostěradle nic romantického nevidím... Ale mám to štětí, že mi skoro každé ráno snídani dělá manžel, takový malý luxus :o) - See more at: http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/#sthash.9pI8i9Wz.dpuf
BEZ ČEHO UŽ PŮL ROKU NEODCHÁZÍM DO PEŘIN
...no bez manžela přece :o) a je to výrazně dýl než půl roku...

SVŮDNÉ SANSOUSSI NEBO POHODLNÉ PYŽAMO
...no, trochu saténu i kousek hedvábí by jste v mé komodě našly, ale nejraději mám bavlněnou noční košili...

KNIHA?
...určitě ano, dokonce i několik rozečtených najednou, jen oči už večer moc číst nechtějí...audio knihy, úžasná vymoženost...

KOSMETICKÉ RITUÁLY
...pochopitelně mám a za ty roky to zvládám docela rychle. Neodlíčená bych si lehnout nikdy nešla no a ráno, ráno si namaluji na obličej Helenku a běžím :o)

SKLENIČKA NĚČEHO DOBRÉHO PŘED SPANÍM?
...jak kdy, ale vždycky je to večer obrovský hrnek čaje...

CHRÁPEŠ?
...no to se zeptejte manžela...

SNÍDANĚ DO POSTELE?
...kdysi, teď už na drobcích na prostěradle nic romantického nevidím... Ale mám to štětí, že mi skoro každé ráno snídani dělá manžel, takový malý luxus :o) - See more at: http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/#sthash.9pI8i9Wz.dpuf

8 komentářů:

  1. Věruško ,hezké počteníčko!Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko, to je mi ale příjemné překvapení, netušila jsem, že pracuješ jako zdravotní sestřička :-) Věřím, že rozhodování o tom, zda postoupit "výš" či zůstat tam, kde jsi a mít víc času na rodinu, bylo hodně těžké. Ale mám radost, že se Ti díky Tvému rozhodnutí naskytla taková pěkná doplňková pracovní příležitost. A ráda jsem se dozvěděla i pár dalších drobností ze Tvého "zákulisí" :-) Díky za dotazníkovou nominaci, zkusím zodpovědět u sebe na blogu a předat štafetu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je hezke dozvedet se par drobnosti o druhem,ohledne tve prace bych rekla ze jsi udelala dobre ,nez se nadejes tak deti budou velke a potom uz te tolik portebovat nebudou jako ted.Pracujes v dobrem oboru a jeste kdyz muzes delat neco co te opravdu bavi je moc hezky pocit.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,krásné počteníčko...jsem moc ráda,že jsi se rozhodla pro rodinu,to je to nejcennější co máme ...děkuji za štafetu...pokusím se ji i já splnit :))) ...měj se krásně a opatruj se papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško vidíš jak jsi se krásně rozepsala. Moc hezky se to čte. A máš pravdu, že děti rostou nějak hrozně rychle a musíme si užít tu dobu kdy nás potřebují. Já jsem v trochu opačné situaci. Občas bych si od nich potřebovala odpočinout (a oni ode mě :-D ), ale naše situace mi to zatím neumožňuje. Ale popravdě si neumím představit, že bych měla nastoupit na hlavní pracovní poměr a dál zvládat vše co je potřeba doma. Někde by se to nakonec projevilo. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věrko...
    děkuji ti za to, žes nám na sebe něco prozradila.
    Je to vždycky zajímavé.
    Ať se ti v práci líbí čím dál tím víc. Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné počtení o tobě Věruško :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo mile se o tobe takto neco dozvedet vice.Take premyslim,ze zacnu s nastupem deti do skolky pracovat pozvolneji,ale zaroven se na praci strasne tesim,nemohla bych byt uz asi dele doma nez po jedne RD a asi je to tim,ze planuji praci ktera me bavi.Vsak uvidis,za cas treba budes rada v praci i dyl,hi,hi..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.