čtvrtek 27. března 2014

Kvete ...

a jak nádherně voní.
JASMÍN
Po těch upršených dnes konečně sluníčko. Tak si ten den krásně užijme. 

Věra

18 komentářů:

  1. Jéje, tobě už kvete. Mě se teprve vzpamatovává ze zimy. A máš ho moc pěkný a s těmi panenkami mu to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka, krásne ti rozkvitol. Určite aj nádherne vonia:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, to je nááádhera ... tolik kvítků!!!! A ty keramické panenky jsou taky moc hezké. Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé kvete ti Věrko opravdu nádherně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Věru přeji krasné sluníčkové dny.Jasmín ti úžasně kvete.Pa vera:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,krásný den i tobě...a hlavně ti přeji báječný víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško jasmín je nádherný. A máš pravdu, že dnes je konečně venku sluníčko. I když u nás s nepříjemným větrem. :-(
    Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, je překrásný!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko je krásný! Kde ho uchováváš přes zimu že ti tak nádherně kvete? Já jsem ho taky jednou měla, ale nepřežil mi ani jednu zimu.

    OdpovědětVymazat
  10. Verko ten je nádherný. Ja som jeden dostala minulý rok na moje narodky, ktoré mám v januári, ale asi pri prevoze premrzol, tak mi dlho nevydržal. A krásne vonia, tak nech ti ten tvoj robí radosť čo najdlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Věru,
    ten ale krásně kvete!!
    Já ho mám ještě v zimovišti...Loni jsem jej přes zimu uchovala!!
    nějak se mi venku rozrostl- je velký jako já..tak jsem jej ostříhala..tak jsem zvědavá, zda to přežil..
    Tvůj je nádherný!!
    hezké dny přeji Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že nejde poslat i ta vůně. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten nadělá parády! Škoda, že se mi je nepodařilo přechovat přes zimu:-(
    Přeji vydařený w.e.:-D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný jasmín a překrásné okaté holčičky :-) Dája

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, tak to Ti závidím... já doma takovéhle voňavky mít nesmím, manža je alergik a tohle by ho asi usmrtilo :o) krásný sluníčkový víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně ti kvete, já bohužel musím na své jasmíně květy stříhat, protože to doma všem smrdí (teda kromě mě :)) takže tiše závidím, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.