sobota 22. března 2014

Jarní ...

Krásný jarní víkend vám všem. Venku je nádherné jarní počasí, a tak si ho užíváme 
venku ...


doma ...

 zimní fialovou jsem vyměnila za zelenou a žlutou
i na talíři ...
včera dělaný domácí čerstvý sýr s pažitkou na domácím chlebíku

A moje radost na závěr. Konečně jsem narazila v květinářství na pokojový jasmín, takže jsem si ho prostě musela koupit. Původně jsem šla jen pro macešky, ale nešlo odolat.

Mějte se krásně a děkuji všem, kdo jste se opět zastavili. 

Věra

10 komentářů:

  1. Věruško,krásný zbytek víkendu...já si dnes taky udělala malinkou radost a koupila si kytičku :))) ...opatruj se papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš krásné jaro u vás. U nás to je horší, sluníčko za celý den nevylezlo a večer začlo pršet, tak jsme opékali na verandě:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko moc krásné fotečky a ty kytky jsou nádherné Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, ty tvé fotky jen září, dneska je všechno trochu jinak, viď.
    Ale i přes ten déšť si užijte hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško krásně si užíváte jaro. :-) Já se těšila jak po dvou dnech v kuchyni vyběhnu dnes do zahrady a ono ouvej. Tak mám alespoň chvilku nakoknout na všechny sledované blogy. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně optimistické fotečky. Zelená barvička prostě jaro uděla vždy. Pěkný týdn. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, máš krásně nadekorováno i nafoceno.!!! Přeji krásný a pohodový týden.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruš,
    taky se kocháme jarem. :o) Dočkali jsme se, že? Zima je zas daleko, i když na horách hlásí sníh. Ale co, oficiálně je jaro a basta. Máš moc krásné zajíčky.
    Pohodový večer, J.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Věruško,přeji Ti krásné jaro ♥ doma to máš nádherné ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.