pátek 14. února 2014

Ještě před chvílí svítilo sluníčko

a teď je již opět tmavo, fouká vítr a pohled k horám nevypadá nijak přívětivě.

Ale snídani, dnes lehce opožděnou, protože děti odvezl manžel, jsem stihla ještě za svitu slunka.
 Vynikající kinder řezy ... včera jsem je ochutnala na návštěvě u Lenky U. a hned jsem je musela upéct i pro ty své mlsounky. Receptík zveřejnila na svém blogu Monika a pokud jste je ještě nezkoušely, tak určitě neváhejte.
Z návštěvy jsem si přivezla i dárek ... další kousek jara k nám domů ... prý mají být bílé. Už se těším až vykvetou.
Leni moc děkuji za včerejšek ...

A vám ostatním děkuji, že se ke mně stále rádi vracíte.

Věra

9 komentářů:

  1. Věruško,u nás se sluníčko zatím drží...oproti včerejšku,kdy byla celý den mlha :( ...řezy vypadají lákavě,to bych mohla vyzkoušet pro ty naše mlsné jazýčky :) mrknu k Monči...měj se moc krásně a užij si nádherný Valentýn...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, ty pokušitelko ;-), hned bych si dala. Mńam! Hyacinty jsem si také pořídila a jsem zvědavá jaké budou. U nás sluníčko občas zasvitne, ale fouká strašný vítr. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruš u nás zatím sluníčko svítí,řezy vypadají mňamozně určitě vyzkoušim.Já se chystám zítra na řezy margotka.Krásný víkend.Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, i já moc děkuji za včerejšek a jsem ráda, že jsem Tě s řezy namlsala. Jinak u nás ještě stále sluníčko svítí a je docela i bezvětří. Což je u nás spíše vyjímka. :-) Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věruško,moc Tě zdravím a přeji Ti krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, máš to doma krásně načančané a řezy vypadají báječně :-)
    Užij si krásný víkend Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Věru,za řezy jsem doma pochvalu už taky sklidila :o)
    A moc vám s Lenkou přeji, že jste se našly a setkaly!
    Krásnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle recept znám jako roládu, ale bez toho tvarohu. Určitě to vyzkouším. Díky za recept.

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Věrko, mňam, tak to budu muset taky zkusit. A to už jsi opravdu měla snídani venku:) To musela být nádhera, tohle sem vždy milovala . Krásný den Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.