pátek 7. února 2014

Jahodovou nebo banánovou

račte si vybrat.
Na začátku týdne, který byl pro mě mimo jiné dosti psychicky náročný, mě Vašík poprosil, jestli bych něco neuháčkovala pro sestřenku k svátku. Háčkování byl pro mě opět relax a odpoutání se od problémů. Dva večery a bylo hotovo.

Vybíral Vašík - zde na DROPS
A já k zmrzlinkám přidala ještě jedno lízátko.
Ale těch drobnůstek, které se mi líbí je tam víc. Do holčičí kuchyňky jak dělané.

Snad se bude dáreček líbit.

Děuji vám za návštěvu a přeji vám krásný víkend ... Věra



15 komentářů:

  1. Ahoj Věruško,moc Tě zdravím!! Zmrzlinky jsou nádherné a určitě oslavenkyni potěší .)

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko,
    tak já bych si dala jahodovou!! :o)
    Moc hezké háčkování jako dáreček.
    hezký víkend**
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Věru hnedle bych si dala:-)prosím jahodovou,tu já nejraději:-)
    Moc hezký dáreček,který určitě malou oslavenkyni potěší.
    Hezký víkend pa V.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško.......tak já můžu obě a ještě bych brala čokoládovou :o)).
    Moc se ti povedly,určitě potěší.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,jsou parádní.jen já jsem na citronovou :) ...ale ani jahodovou bych nepohrdla...přeji ti pěkný víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Těžké vybírání, dala bych si obě! Pěkně jsi je vyrobila:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, prosím si jahůdkovou ... a příště pistáciovou, ju? Super dáreček... Hezký víkend, Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Prima zmrzlinka Věruš, a koukám i s puntíkatou polevou:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jen se do ni zakousnout a dnes v tom vedru by moc chutnala.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, páni, já bych si dala dobrou jahodovou...tu miluju a pistáciovou, nejraději v Itálii, s kousky pistácií... :o) Zpět na zem, smažit řízky :o)
    Jsou nádherné, moc hezké fotky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Kouzelné a originální dárečky. Tleskám :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Vierka, tak to sú nádherné zmrzlinky, určite im nikto neodolá. Krásna práca.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko, krásné dárečky, jak opravdové. ;-) Určitě udělaly velkou radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Lody wyglądają smakowicie i bardzo realistycznie. Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.