čtvrtek 30. ledna 2014

Trvalo to, ale jsem zpět ...

Krásný čtvrteční podvečer mé milé. V posledním příspěvku, ještě v minulém roce jsem sice avízovala, že má přítomnost zde bude trochu menší, ale tato má dlouhá přestávka byla způsobena vinou techniky, nikoliv nedostatkem času. I když toho se mi stále nějak moc nedostává. Občas vezmu do ruky háček, ale práce přibývá pomalu. Věnujeme se spíše psaní písmenek, počítání a čtení. A naše snaha byla dnes korunována samými jedničkami.
A co krom toho učení se u nás událo.
Tak na začátku roku jsme oslavili narozeniny.
Pro spolužáky do školy jsme nachystali smajlíky...
 Letošní dort ... dle přání oslavence s pyramidou a mumií.
Když sestra slyšela zadání, tak valila oči, ale poprala se s tím na jedničku. Ostatně jako vždy. A spokojenost byla převeliká.
Rozkvetly mi květiny ...
Doma
Ale i na zahradě ...
A manžel dokončil terárko.
A to máš již svou obyvatelku ...
Jmenuje se Bety ....
A zatím váží 11g a měří 17cm ...
Takže žádný velký cvalík. Ale apetit má veliký, takže nám hezky poroste.

No a já již vymýšlím nějaké to jarní tvoření v hlavě mám pár nápadů, tak až trochu zvolní mé pracovní nasazení chci se pustit do realizace. A hlavně musím objednat nějaké látky, když už mám konečně možnost se dostat na net. Řeknu vám, být 3 týdny bez PC je docela mazec.

Mějte se krásně a těším se, co nového u vás

Věra

34 komentářů:

  1. Věru, to je paráda. I u nás jsou samé jedničky. Smajlíci jsou boží... možná se nechám inspirovat.
    měj se krásně a krásné tvoření
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji a i já gratuluji k 1kám. Smajlíci jsou vděční, už jsem je dělala po několikáté.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Ahoj Věruško, moc Tě zdravím a jsem ráda, že jsi zpět :) Jinak malému školákovi gratuluju ke krásnému vysvědčení!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis děkuji a gratulace vyřídím.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. AHOOOOJ. Jé to jsem ráda, že už jsi zpátky. Ani nevíš jak jsi mi chyběla. Já a komunikace přes mobil nejde moc dohromady. Moc gratuluji k jedničkám. Stejně ta první třída je nejkrásnější. Sestře řekni, že smekám před dortem. A tři týdny v té mé izolaci bez počítače by mě asi zabilo. :-D Už se moc těším až se zase sejdeme na pokec tváří v tvář. Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, jen co se situace v práci uklidní .... merodí kolegyně a stále se přepisují služby, tak ti písnu volné termíny a domluvíme se. Potřebuju si už pokecat a všechno to ze sebe dostat.
      Měj se krásně .... Věra

      Vymazat
  4. Ahoj Věruško,moc se mi líbí terárko i obyvatelka,je to chameleonka? Smajlíci jsou super ,díky za tip..jsem ráda,že jsi tady! Zdraví Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dajo .... Betynka je agamka vousatá. Děkuji za pochvaly. Manžel je na terárko pyšný. A kdoví, možná není poslední, nevím, jestli bude jedna agama stačit.
      Hezký den .... Věra

      Vymazat
  5. Ahojky Věrko i já jsem ráda že jsi zpět.Bez pc 3 týdny si také neumím představit :o) Bety je úžasná.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Řeknu ti, že to byla dlohá doba. Občas jsem mrkla v práci přes wifinu, ale na mobilu to není ono na prohlížení, natož na psaní nějakých komentářů.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Týý brďo... tedy sestřičku máš fakt šikovnou! A smajlíci nemají chybu! Terárko se mi líbí, obyvatel taky, přemýšlím že bych taky něco pořídila, ale manža zas přemýšlí nad tibetskou dogou.... dilema:-D:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ajko, tak to jsem zvědavá jak dopadne vaše dilema. Ještěrka byla hlavně synovým přáním, ale zvykla jsem si a dokonce jsem se na ni těšila. No a nakonec se o ni stejně nejvíc starám já :) Ostatně při krmení živými cvrčky to ani jinak nejde, pokud je nechci mít po celém bytě. Snad až budou kluci větší, tak to zvládnou sami.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  7. Ahoj Věru! No konečně, chyběla si mi!Ale že se u vás dějí věci - konečně máš doma taky holčičku :o), dorty tvé sestry to je už pojem,gratuluji k narozkám a hlavně jedničkám!
    Tobě přeji hezký večer a hlavně trochu času pro sebe!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Jo ségra je fakt šikula, už teď jsem zvědavá, jaký dortík si na ni vymyslí kluci příště :). Ten čas pro sebe bych fakt potřebovala. Ale snad se to vše časem podá a všechny ty naše aktivity zkloubíme.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  8. Ahoj Vierka, tiež som mala problémy s PC. Nádherná torta na oslavu, aj smajlíky na spapanie. Mám rada zvieratka, ale takých sa bojím, aj maličkých.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj emily, děkuji i tobě. Je fakt, že dřív bych si takové zvířátko asi také nepořídila. Ale co by člověk pro děti neudělal, že? No a pak jsem si na tu přestavu zvykla, pak se dokonce začala i těšit až přijde ten den D. Jen ti cvrčci mě občas štvou, když se jim podaří zdrhnout z terárka ven :(.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  9. Věruško,tak to bych asi tak dlouho bez PC nevydržela :) ...jsem na něm závislá a někdy až moc :D ...dort je super a vysvědčení ještě lepší ...jen tak dál...
    Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, určitě bys to zvládla. Taky jsem občas nakoukla přes mobil, ale napořád bych to nechtěla, není to ono. A děkuji za pochvaly.
      Hezký den .... Věra

      Vymazat
  10. Vieri, tak ste mali doma docela frmol. Oslavy, nová spolubývajúca a ešte aj nefunkčný počítač. Hlavne, že je už všetko v poriadku a budeme ťa tu vidieť častejšie. Oslávencovi dodatočne všetko najlepšie k narodeninám. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji taky jsem ráda zpět. I když od napsání tohoto článku jsem se na blog dostala opět až dnes. Frmol pokračuje. Ale příštích 14 dní bych měla mít jen pár služeb, tak si snad trochu oddechnu a budu mít víc času.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  11. Vierka, fuuu u vas sa diali veci...torta je uzasna...ta mumia nema chybu :) a terarko s obyvateľom ... k tomu nie je co dodat....len ze UZASNE....pa, krasny vikend Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, děkuji moc za všechny pochvaly. Měj se krásně ... Věra

      Vymazat
  12. Ahoj Věruško, blahopřeju k samým jedničkám, máte doma moc velkého šikulu :-).
    A taky tě vítám mezi chovatele agamek. Bětka je krásná a určitě vám bude dělat samou radost. Jak zvládáte krmení? Už mám agamu přes pět let a pořád si na ty cvrčky, sarančata a šváby nějak nemůžu zvyknout :-). Mimochodem manžel je moc šikovný, máte nádherné terárko. Mějte se krásně a pěkný víkend Renáta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, děkuji. No krmení tak nějak zvládáme, my dáváme zatím jen cvrčky a zelené. Jen když ty potvůrky zdrhnou, tak mě štvou. Tudle jsem jich pochytala snad 10 za jeden den, což už jsem byla vzteklá. Jenže pak jsem zjistila, že si prokousali díru ve větracích mžířkách a utíkali ven. Ale manžel už mřížky vyměnil za kovové a mají po srandě. A kluci už se chystají, jak v létě budou lovit kobylky na louce.
      Krásný den ... Věra

      Vymazat
  13. Věrko, jsem ráda, že Tvá dlouhodobá nepřítomnost nebyla zapříčiněna nemocí či nadmírou práce, ale "jen" technikou :-) Už se těším na další příběhy :-) Měj se hezky Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko, no nebýt toho rozbitého PC, tak i ta práce by asi byla příčinou. Pořád si nějak nemůžu zvyknout. Řeknu ti zlatě doma, klidně bych se zas vrátila.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  14. Myslím, že takové internetové prázdniny, zase nejsou k zahození:-), alespoň jsi měla více času na jiné věci:-D!!! Gratuluji k vysvědčení "samý bič"!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji. Řeknu ti, že toho času se mi pořád nějak nedostává. Nafouknout den, ale jen tu část, kdy jsem doma.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  15. Gratuluji k jedničkám a tatínkovi k terárku. Moc se mu povedlo. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, gratulace vyřídím. Hezký den ... Věra

      Vymazat
  16. Věruško, dort je opravdu skvělý a sušenky parádní. Koukám, že terárko už máte pěkně zabydlené.Přeji krásný zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Anny, děkuji i tobě. Terárko se zabydlelo docela rychle. Zatím je Betyně ještě velké, ale ona roste jak z vody, tak to brzy dožene.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  17. Uuuuf...tak najhoršie by pre mňa bolo ten nefunkčný počítač. Dort je fantasticky, same jedničky...veľka gratulácia a kvety, no v byte fajn ale už vonku?...no toto je akosi nie na február. No krásne sú tak sa im potešme a uvidíme čo nam prinesie ďalšie počasie ake prekvapenia ešte... Maj sa krásne Vierko a som rada že si už späť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mery, no řeknu ti, že ty květy venku byl docela šok. Kontrolovala jsem, jak se daří růžičkám, které jsem na podzim nově zasaila a najednou toto.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.