sobota 7. prosince 2013

Vůně cukroví

Krásný sobotní podvečer
Včera jsem měla první volný den po nástupu do zaměstnání. Je to opravdu velká změna pro nás všechny. Postupně si zvykám na brzké ranní vstávání. A když se vrátím domů, už se mi do ničeho moc nechce.Včera u nás bylo celkem nevlídno ... fučel studený vítr a k večeru se začal sypat sníh. Za oknem to vypadalo ale krásně. Mám ráda sníh. V noci se vítr uklidnil a pohled z okna po probuzení byl bílý ...
 ... úplně všude i na parapetu, kam jsem si dala sněhově bílý dárek od Lenky, o kterém jsem vám již psala, ale zatím neukázala.
Včera jsem také nachystala první těsta na vánoční cukroví
Brabantovo ...
a linecké ...
A dnes po obědě jsme se pustili do pečení ...
Letošní linecké pro kluky ... dinosauříci, ještěrky, žirafky, traktory a mašinky
Pro dnešek máme hotovo ...
Jen možná ještě nachystám jedno těsto, ale zatím nevím jaké.

A zítra mě čeká první noční po letech, tak jsem zvědavá, jak to vydržím.

Mějte krásný druhý adventní výkend ... Věra

21 komentářů:

  1. Věruško gratuluji k získání práce, jsi zase v nemocnici u miminek? Cukroví se povedlo, klučičí linecké je super.Mávám a zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško Ty jsi naprosto super, že už pečeš. A dinousauří vykrajovátka jsem letos pro kluky taky pořídila. Ale asi dinosoury projdou jenom na perníčkách. Mimochodem nemám ještě ani ty, takže možná změknou až na velikonoce. :-D Přeji Ti ať první noční zvládneš. Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Vierka, ten pohľad z okna je nádherný....a koláčiky sú určie fantastické...i keď netuším, ako by mi chutil taký traktor...

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuji..po takove dobe do prace a jeste nocni s dvema malymi detmi,to snad ani nejde,neumim si to predstavit,leda kdyz tatinek ma padla v pul treti.Ale ty to zvladas Verusko uzasne,jeste napeces a mas nazdobino vanocne,jsi dobra a preju ti,abys zila casu predvanocniho jak se da,pa.Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka krasny darcek, na linecke sa chystam aj ja tak dufam, ze to stihnem :) A prajem ti aby sa ti aj v nocnej darilo...Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věruško, cukroví voní až k nám :) Měj se moc hezky a přežij tu noční v pohodě!

    OdpovědětVymazat
  7. Jde vám to od ruky Věruš:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko, i u nás zase napadlo trochu sněhu. Dinosauří linecké nemá chybu klukům bude určitě chutnat víc než klasické vánoční hvězdičky. Přeji ti pohodovou druhou adventní neděli a klidnou noční směnu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Vierka, u nás tiež napadol, no dnes už po ňom nebolo ani stopy. Pracujúce ženy- matky to majú ťažké. Ale z lásky k rodine prekonávame všetky prekážky.
    Maj krásny predsviatočný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. ...děkuji za motivaci...zítra jdeme na to :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško krásný dárek jsi dostala :o) A závidím pečení už se na něj také těším --- ale letos to bez pomocníka nezvládnu a tak Klárka i přez nechut bude muset pomáhat :o))Měj se krásně a měj krásně pohodový předvánoční čas .Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Vierka želám veľa sily do nočnej :-).si sa činila s koláčikmi,ja som na pečenie ešte ani nepomyslela,v hlave iba premýšlam čo by som upiekla.darček je moc mekný.papa,jazmínna

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko moc krásný dárek a to cukrovíčko nádhera.mě teprve čeká pečení :-). krásný advent a příjemnou službu. Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško,tak snad jsi noční zvládla levou zadní...taky máme už pár kousků napečeno :) ...ale ty tvé dino kousky jsou super...dáreček je taky moc krásný...opatruj se papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  15. Vierko krásny darček a okienko si si s nim nádherne ozdobila. Pečenie no si šikovna...mňa kôli úrazu pečenie len čaka, snaď na budúci týždeň. Pozdravujem a prajem krásny večer.

    OdpovědětVymazat
  16. Klobouk dolů, já ještě ani nezadělala. Přeji, ať noční"život" dobře vstřebáš:-)!

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško, tak doufám, že si do procesu vykročila pravou... myslím na tebe! cukroví máte fakt super, i ten sníh a parádu na parapetu - u nás dnes prší!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Věrko, krásně to u vás vypadá, já už mám vše upačené,jen 2druhy mi zbývají dozdobit, ajedno udělt krém, slepit a dozdobit a pak jen už 2 nebo tři nepečené a mám komplet. Taky mě to stálo mnoho sil, kvůli cukroví, jsem přechodila chřipku, teda alespoň 2 její nejhorší dny, dnes je mi už lépe, ale nějak se nemohu furt dokopat k volnému dni. Kdy nebudu nic dělat, žehlit, prát vařit, uklízet, chystat nejkrásnější vánoce. prostě nic, nějak to nejde., neumím ležet dokonce ani nemocná. jsou tu děti, ajak nemají pozornost tak zlobí a dělají neskutečný bordel. Tuhle u nás napadl také sníh, (na pár hodin) a tak mě nachlazenou donutili ven, jenže... to zrvna foukal ten hnesně ledový vítr a mě to dorazilo. včara teda 38 horečka, bolest, na plicích,ledviny, kosti, klouby svaly všechno, jak jsem psala svému bráškovi, bolela mě i mikina, kterou jsem si oblékala honem při zimnici. - a to si nedělám srandu, normálně jsem si oblíkala mikinu a jak jsem do ní natahovala ruce a orvíjžděla mi po nich tak látka tak mě i tohle normálně bolelo. Ale já stejně ráno stala a šla uklízet, a v tomto hrozném stavu jsem také pekla cukroví, mazala a lepila linecké a zdobila a celý den si skoro nesedla. no to jsem celá já. jo a pracovní proces ten mě také čeká, mám z toho hrůzu, naší lucku asi nepřijmou do školky, i když mám naspoupit od června, atak mám strach že v práci skončím, jsem na to zvědavá.
    Jsem se malinko rozepsala, snad mi promineš, dnes mám moc smutnou náladu, a asi se musím vykecat.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluju k úspěšnému návratu do pracovního procesu! Nic si z toho nedělej, já se cítila úplně stejně. A to zdaleka nemám takovou dřinu jako Ty coby zdravotní sestřička. Držím palec, ať to všechno zvládnete. Linecké pro kluky je fakt boží, taková vykrajovátka jsem ještě neviděla, bomba originelní :o)!

    OdpovědětVymazat
  20. Já si ani jít do práce nedovedu představit, jsem zbitá i tak.. A cukroví jsem ještě nezačala péct, a ani nestihnu.

    OdpovědětVymazat
  21. Jsi prostě šikula a vše zvládneš.Držím palce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.