neděle 15. prosince 2013

Třetí adventní neděle

je téměř za námi. 
 Přes víkend jsem stihla opět něco málo upéct a dovést sestře konečně dopletené rukavice. Moje ruce se v nich téměř ztrácejí, ale její dlouhé prsty v nich jdou krásně vidět.
A dnes dopoledne jsme ještě stihli tera výstavu, kde došlo k Vašíkovu konečnému rozhodnutí, jakouže to ještěrku si vlastně pořídíme. Původně chtěl agamu, pak když ji uviděl naživo dospělou, tak chtěl něco menšího. Ale dnes jsme viděli, že agamky jsou prostě nejhezčí. I já měla jednu malinkatou v ruce. Na terárku se již pracuje, tak třeba bude do příští výstavu v lednu hotové a dostane svou obyvatelku.

Mějte krásný večer a doufám, že příští týden již na vás budu mít více času, budu mít již méně služeb.

Chybíte mi  .... Věra

8 komentářů:

  1. Terárko se pěkně rýsuje, ten vnitřek z polystyrenu je supr nápad:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,krásný předvánoční čas...i ty nám moc chybíš...ale jak budeš mít více času,tak to jistě vše doženeš...měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko ať ti dny krásně plynou a vánoce jsou opravdu svátky klidu.pohodu a krásné dny :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Věruško. Tak agamu jsme doma ještě neměli :-D . A popravdě doufám, že ani mít nebudeme. Stačí ten zvěřinec co už tudy prošel a část z něj ještě stále pobývá.
    A jinak obdivuji, jak to vše zvládáš. Já jsem doma a mám pocit, že nic nestíhám. Měj se moc krásně a užívej každou volnou chviličku. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Věru přeji nádherné dny plné pohody a hlavně zdraví.Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško užívej advent plnými doušky co to jde :-) Báječné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Rukavice jsou boží, já jsem si zalenošila a podobné jsem si koupila :o) jo, není nad lenost a pohodlí :o) tak agamka nakonec, terárko se pěkně rýsuje, už jsem zvědavá, až bude hotové a zabydlené! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, ty rukavice se moc povedly, agamu bych doma asi nechtěla, to víš - pes je pes :o)
    Moc tě zdravím a přeju klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.