pondělí 30. prosince 2013

Pozdní vánoční střípky a nejen ty

Krásný pondělní večer všem. Od Vánoc uběhl téměř týden, ale i přesto jsem pro vás nachystala malé střípky z našich Vánoc.
Začalo to celkem idylicky ...
Jako každý rok, dopoledne začali kluci strojit stromeček ...
 A po poledni vyrazili na svou každoroční procházku ....
Já jsem zatím nachystala vánoční tabuli ... opravdu jednoduchou. Nějaké velké zdobení u mě letos nefrčelo.
 A když bylo hotovo, na chvíli jsem si sedla v obýváku a jak tak koukám na ten náš stromek, zdá se mi nějak nakřivo. No a během chvilku už to vypadalo asi takto ...
Jednou rukou jsem držela strom a druhou se snažila přitáhnout vše, na co jsem jen trochu dostala. Stojan na stromek nevydržel a praskl, naštěstí mě zachránila sestra, která od rodičů přivezla jiný. Takže, když se kluci vrátili, manžel přesadil strom do druhého stojanu a ten drží doteď. 
A takhle nám svítil ...
teď již nesvítí. Asi tři dny po Štědrém večeru odešla světélka do věčných lovišť. Takže další úspěch ...

Ale i pozitiva byla.
Stihla jsem na poslední chvíli dokončit věnečky do vánočních balíčků pro babičky ...
A rukavice pro mamku ...

A protože mě to tvoření teď trochu pokulhává, tak to dohání manžel a během vánočních prázdnil by chtěl dokončit terárko.
Tak natíral ...
a natíral a pískoval ...
a dnes usazoval větev, aby ta naše agamka, měla po čem lézt ...

A ještě se vám pochlubím jedním dárečkem, který mi přinesl Ježíšek ...
myslím, že nemusím představovat.
A kluci dostali krom nějaké té hračky také doplňky do svých pokojíčků ...
 z hodin byli naprosto nadšení ...
A já tímto moc děkuji Dáše z MMB, která pro ně tento vánoční dárek vyrobila.

Pro dnešek se s vámi rozloučím s přáním všeho nejlepšího do nového roku. Užijte si ten zítřejší poslední den dle svých představ a v novém roce se na vás budu opět těšit. Jen otevřeně přiznávám, že mé příspěvky již nebudou tak časté jako jste u mě byly zvyklé.

Věra

15 komentářů:

  1. Věruško hlavně, že jste si vánoce užili v rodinném kruhu a děti měli radost. Doplňky do pokojíčků jsou super. Moc si užijte zítra poslední den v roce a do toho nového roku Ti přeji ať vše dobře zvládneš a celé Tvojí rodině vše nej, nej, nej.
    Lenka
    PS. Punč podle Tvého receptu nemá chybu. Udělala jsem na Štědrý den ze dvojté dávky a už nemáme ani kapičku. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nový rok i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nej v Novém roce 2014 přeje Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško , přeji ti všechno nejlepší do nového roku 2014
    IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko mnoho štěstí a zdraví do roku 2014. Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,krásný a pohodový vstup do Nového roku...snad tě v práci tolik nehoní :) ...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi libi ozdoby na stromku. Loni jsem dostala krabici hackovanych ozdob od mamky, ale kyticky a sisky tam nebyly. Musim si objednat...
    A ty drvene vecicky....moc hezke

    OdpovědětVymazat
  8. Věruš, moc Tobě i celé rodině přeji krásný Nový rok...Věra♥

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko přeji Tobě a celé Tvé rodině do nového roku vše nejlepší!
    Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Jak koukám adrenalinu si letos užíváš nejev v práci Věruško :o)
    Všechno dobře dopadlo, stihla si krásné dárky a tak ti moc přeji, aby nový rok byl pohodový, zdravý a úspěšný!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji vydařený a méně uspěchaný, ale zdravím bohatý rok 2014:-)!

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, přeji Ti báječný a klidný nový rok a moc se těším na další Tvé báječné příspěvky. Líbezné dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, hlavně, že vše dobře dopadlo. Mě šel letos také stomeček naproti. Zrovna jsem vcházela do obýváku a stromek se polehoučku skázel na zem. Některé skleněné ozdoby to nepřežily.
    Věruško, přeji Ti a celičké Tvé rodině v novém roce hlavně pevné zdraví, štěstí a lásku.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško stromeček je krásný :o) závidím Vám všem co se můžete těšit z živých vánočních stromečků.. Jeden rok mě také takhle odešly žárovičky na stromečku a tak už pár roků dávám pro jistotu na stromek dvoje .
    Dárečky jsi vytvořila moc krásné.
    do Nového roku ti přeji at je plný radosti-štěstí a zdraví a at je prostě jen NEJ NEJ NEJ... ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  15. So lovely! :)
    Greetings from Finlan!
    Hugs, Ulla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.