pátek 20. prosince 2013

On už je zas pátek !?!

A to jsem si minulou neděli myslela, jak budu mít víc času. A skutek utek ... nebo člověk míní, život mění. Volnou středu jsem věnovala pečení a čtvrtek po noční prospala do odpoledne. A pak jsem se vrhla na dodělání dárečků pro paní učitelky a kolegyně do práce. No co bych vám povídala, nebyl to dobrý nápad začít po tolika letech pracovat před Vánocemi, měla jsem využít toho, že mi vrchní nabídla prosinec nebo leden. Noční mi dávají pěkně zabrat, ještě dnes ráno jsem byla jak mátoha a nemuset vést kluky do školky a do školy, tak zůstanu v posteli až do oběda. Kolektiv je v práci fajn, ale i přesto se z každé služby vracím trochu rozladěná, prostě jsem si zatím nezvykla. A neumím to vše zatím skloubit tak, abych měla na vše dostatek času. Ale konec naříkání a pojďte mrknout, co jsem letos nachystala za dárečky.
Jedné kolegyni se na fotkách líbila svíčka, kterou jste u mě také mohli vidět. A tak bylo jasné, co to letos bude a když už jsem jich vyráběla 16 do práce, těch 6 dalších pro paní učitelky, kuchařku ve školce a vychovatelku v družině se v tom počtu téměř ztratilo.
Tak snad se budou všem líbit. Paní učitelky je již dostaly, teď jen zbývá zabalit těch 16 do práce.
Jen mě mrzí, že jsem letos nestihla poslat nic vám ... tak vám posílám alespoň takto přání krásného posledního adventního víkendu a kouzelných Vánoc. Prožijte je hlavně pospolu a v poklidu ...

S láskou Věra

16 komentářů:

  1. Věruško,a pak že nestíháš...tolika dárečků jsi mezi prací udělala...svíčky jsou moc krásné...moc ti děkuji i za mailové přáníčko...opatrujte se doma a užijte si pohodové Vánoce papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško, moc Tě zdravím! krásné dárky jsi nachystala a určitě moc potěší! Věruško, měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, pěkné dárečky jsi přichystala,hezký předvánoční víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško to se všechno poddá,chce to jen čas.je normální že jsi utahaná. Dárečky máš krásné.pa a klidné svátky Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruš, krásné dárečky. Krásný předvánoční víkend a pohodové vánoce. Pavla

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško jojo už je pátek. Hrozně to letí což? Nějak nestíhám a to jsem s dětmi doma. Smekám před vámi všemi co chodíte do práce a ještě zvládnete dělat takové nádherné věci jako ty Tvoje svíčky. Přeji Ti nádherný poslední víkend před vánoci. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Ano Věruš, už zase pátek .... rychle to utíká .... doufám že tak rychle uteče i leden a únor:-)))
    Svíčky jsou super a v práci si za chvíli zvykneš, to chce čas.... to mě zase by noční šichty vyhovovaly, jsem 100% sova:-))))

    OdpovědětVymazat
  8. ...krásné...krásný víkend předvánoční...Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško,moc pěkné dárečky,určitě kolegyně byly překvapené,nečekali to,vid? Zvyknout si v práci,to víš,to chvíli potrvá,ale uvidíš,že na jaře už bude lépe,ono ty noční,ty dají zabrat,at jsi nastoupila či už děláš nějaký ten rok,tak at se v práci daří a máme co nejvíce dětí pod stromečkem...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné svíčky jsi koleginím nachystala.Krásné vánoce.Radka

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, ono se to poddá, chce to čas, chvilku to trvá. Je to velká změna, zrychlení z nuly na sto :o), to nemůže jít hned. Já jsem to měla zpočátku stejné a to jsem nastupovala na částečný úvazek a za dva roky na plný do jiného místa a byla to taky řacha... svíčky jsi dekorovala krásně, určitě měli všichni radost!!! Krásnou adventní neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško,člověk má velkou radost,když může obdarovat druhé a ještě když to jsou krásné dárečky jako máš ty,nemá to chybu!Daja

    OdpovědětVymazat
  13. I přes veškerý stres to válíš:-)!!! Zato si zasloužíš, aby Ježíšek byl na tebe hodný:-D!

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, však na tebe často myslím, jak ti asi je...Neboj, ono si všechno sedne, přece jen to byla dlouhá pauza!
    Jsi hotová dárečková manufaktura!
    Moc tě zdravím, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Vierka, podarilo sa ti vyrobit krasne sviecky, urcite sa budu obdarovanym pacit. Prajem ti stastne a vesele vianoce...Nellie

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Věruš, připravila jsi nádherné dárky, určitě potěšili.
    Drž se a opatruj se.
    J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.