neděle 1. prosince 2013

Hoří první svíce

První svíčky na adventním svícnu již hoří a máme před sebou první adventní večer.
Tak což dát si něco dobrého na zahřátí. Měla bych tu pro vás jeden receptík, který se určitě v tento krásný čas hodí.
POMERANČOVÝ SVAŘÁK
U nás se ochutnával již včera ...
 Co budete potřebovat:
250 ml bílého vína, 2 lžičky hnědého cukru
1 menší svitek skořice, špetka vanilky
šťáva z 1 pomeranče, zástřik pomerančového likéru
( pokud nemáte zrovna všechny ingredience nevadí, já také neměla ten likér )

V hrnci nechejte rozpustit cukr s vanilkou. Vzniklou karamelovou hmotu zajijte vínem a zahřívejte, dokud se cukrová hmota nerozpustí. Pak přidejte šťávu z pomeranče a pomerančový likér. Podáváme ozdobené skořicí a plátkem pomeranče ( které se mi jaksi utopily a nejsou vidět ).

A pokud by jste chtěli vyzkoušet i jiné zahřívací dobroty můžu doporučit
podle Martinky
a nebo klasické
podle Vlasty

A aby bylo i něco dobrého k zakousnutí upekla jsem dnes dopoledne tvarohovou bábovku

Mějte krásný a klidný večer

Věra

P.S. Vzpomente si na mě zítra ráno a doufám, že vykročím pravou ...


15 komentářů:

  1. Věruš samé dobroty, musím vyzkoušet:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, děkuji za recept a posílám přání krásného adventního večera!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vieri vďaka za recept, vyskúšame. Prajem Tebe i celej Tvojej chlapskej časti rodiny krásny začiatok adventu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, tvůj svařáček vypadá taky moc lahodně a bábovka k nakousnutí!
    My jsme před chvílí vypravili holky, jednu do Brna a druhou do Prahy a taky si užíváme první adventní nedělní večer při svíčkách.
    No a tobě přeji zítřejší šťastné vykročení do práce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, krásný voňavý příspěvek, příjemný adventní čas,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, už jsem to psala k Tvému komentáři u mne na blogu a jsem ráda, že jsem si vzpomněla správně :-) Držím pěsti, ať zítra vyjdeš z domu tou správnou nohou a ať se v práci daří :-)

    A adventní svíce máš naaranžovány krásně. Však nemusí být všechno složité, aby to bylo pěkné, ne? :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, krásný advent. Simona

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko,
    no tak to je paráda,ty chutě,hm zajímavý nápoj.No tak to musím vyzkoušet.Právě dopíjím svařák a kochám se zapálenou svíčkou na adventním věnečku,který jsem stihla nazdobit před pracovním víkendem.Hezké dny přeje tobě a celé tvé rodině Marťula

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, ten pomerančový svařák mě absolutně nadchl:) Zítra, nejpozději pozítří vyzkouším:) Krásný advent! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško,tak to je něco...škoda,že nejde udělat nealko svařené víno :))) mám na něj takovou chuť...nu co ten rok si počkám a pak bude chutnat ještě lépe :))) ....na bábovku se mi zbíhají úplně sliny...měj se moc krásně a užívej pohodové předvánoční dny papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško...přeji celé tvé rodině pohodový a klidný adventní čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Věruško, páááni, u vás se linuly vůně !! Jako hospodyňka se nezapřeš, viď ;-)
    Přeji celé Tvé rodince krásné čekání na Ježíška.
    Pááá. Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko svařáček by se mi teď hodil,jde na mě nějaká chřipajzna.přeji Ti krásné adventní dny a v práci hodně štěstí :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Tady je horká atmosféra:-)
    A na to vykročení dodám po francouzském zvyku, Merde!

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško,přeji dobré vykročení ať se ti daří! Výborný recept na zahnání zármutky:-) Daja

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.