středa 6. listopadu 2013

Ruce plné práce ....

a hlava plná nápadů a myšlenek, co jsem to vlastně ještě chtěla udělat. Koukám, jaká je to doba, kdy jsem napsala svůj poslední příspěvek. A jak jsem tak koukala u vás je spousta novinek, takže budu mít co dohánět. Blíží se Vánoce a já se teď snažím čas, kdy jsou kluci ve škole, maximálně využít ke tvoření. A když jsou pak odpoledne doma, věnuji se jim ... S Vašíkem úkoly, čtení a počítání a s Vojtíkem si trochu pohrát. 
Na stole mi leží spousta rozdělaných věcí, které musí stihnout nějaké termíny. Prvním z nich je 23. listopad, kdy se u nás koná Vánoční výstava. Školka zde již tradičně také prezentuje své výrobky a výrobky maminek, které chtějí přispět. Ti, co nechtějí, nebo neumějí, alespoň nakupují. Vydělané penízky využijí paní učitelky k nákupu dárků a vybavení pro děti do školky.
Pak mě čeká ještě Vánoční výměna a dárky pro děti do Vašíkovi třídy. A další a další, o kterých teď nemá cenu zatím psát.

A aby to nebylo dnes pouze o tom, co mám udělat, ukážu vám něco, co jsem již udělala.

O tom, že Vojtík je blázen do žirafek, jsem se již zmiňovala. No a tak jako správná matka, jsem se pustila do přeměny u něho v pokojíčku.
Nové závěsy ... 
matrace na ležení a křesílko 
( s nimi mi pomohla mamka, za což jí děkuji ).
Mě ještě čeká ušití jakohosi domečku pod postel, aby se měl Vojtík kam schovávat ...

No a do toho všeho se 1. prosince mám opět zařadit do pracovního procesu. Pocity mám smíšené. Po tolika letech doma, to bude docela šok. Za dobu mých mateřských se v oboru událo dosti změn, na které si budu muset zvyknout. Ale na druhou stranu, zas budu konečně užitečná nejen rodině. Tak mi držte pěsti, aby ta moje adaptace probíhala co možná nejlépe.

Děkuji vám za návštěvu a přeji krásné dny ...
A jak bude zas trochu času, opět se tady mezi vámi ukážu.

Věra

12 komentářů:

  1. Hmmm, musí to byť zaberák...ísť po dlhej dobe znovu do práce. Jednak iný režim a jednak to, že doba ide strašne dopredu a všetko sa vyvíja (či už po technickej stránke alebo zmeny zákonov, a podobne). Keď v tom vlaku človek nie je, ťažko sa nastupuje za chodu. Držím palce!
    To mini kresielko ma dostalo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Presne na to jsem taky myslela Verus,jak jsem mela vse zajete a temer v maliku,tzv.rutina v praci a po letech musi byt toho tolik noveho.Nastesti ja mam plany uplne jineho druhu,takze si snad budu plnit sny.Ale uvidis,ze v praci se zas odreagujes a treba se tam budes i tesit,na zmenu a na pripadne nove pratele.Co se tyce deti,jsme tu od toho,plnit jejich prani,i kdyz nejen od toho,ale co by pro ne maminka neudelala,ze??Ty jsi mooooc hodna maminka.

    OdpovědětVymazat
  3. Věru neboj, na začátku to třeba bude trochu náročné, ale to se usadí a práci s domácností nějak skloubíš. Je fajn přijít zase mezi lidi, mě to moc pomohlo. Tak Ti přeju co nejhladší přechod :) Žirafkový pokojík je krásný. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško, moc krásně jsi pokojíček vyzdobila :) Budu Ti moc držet palce, ať Ti začátek v nové práci dobře dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,tvoření je super...a co by jsme my maminky pro své drobečky neudělaly , viď ? No mě se to taky krátí a za pár měsíců budu taky snad v pracovním procesu :) ...ale uvidíme...měj se moc krásně a držím ti pěstičky...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Žirafky se mi taky líbí, moc pěkně pokojík vypadá:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Věruško, tlskám tvé tvořilovstia pracovitosti, ale dneska ti hlavně moc držím palce,aby si 1.12. vykročila pravou a byl to pro tebe šťastný den! Neboj, všechno se usadí a zvládne!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně ses v pokojíčku vyřádila. :-) 1.12. vykroč pravou. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško ,krásně jsi se kreativně vyjádřila. Křesílko je super. Naši kluci mají stejnou dvojpohovku a jelikož se naší psí slečně povedlo jí trochu prokousat, tak jsem také potahovala. Docela mazec, takže Ti tleskám. A jinak Ti závidím, že se vracíš do práce. Já bych šla mezi lidi hned. Ale nedá se nic dělat, tak se musím realizovat z domu. :-) Jinak už se moc těším až se v pátek uvidíme. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Vieri držím palce pri "adaptácii", aspoň sa máš kde adaptovať :) S nestíhaním a neprispievaním na blogu som na tom nejak podobne ako ty, tiež som sa zhrozila nad posledným dátumom, ktorý na mňa vyčuhol na blogu (a to som teda doma). Sledujem všetky zmeny, ktoré chystáš chlapcom do izbičiek, budú to mať obaja parádne :) Si skrátka super máma :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vierka si velka sikula...a zvladnes to aj 1.12 :) mam kolegynu ktora sa 1.9 vratila po materskej...trocha sa hladala nevedela co kde ako , ale teraz je uz v plnom nasadení takze sa rychlo aklimatizovala.... paaa a drz sa :)

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko předem ať se ti v novém zaměstnání daří.asi to bude zprvu těžší,ale zvládneš to.a pokojíček je krásný klučičí:-) pa Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.