úterý 26. listopadu 2013

První náznaky Vánoc

Pomalu začínám s adventní výzdobou. Vyndala jsem krabice s uloženými věcmi a pustila se do toho.
První vlaštovkou je stolek na chodbě, na který jsem postavila klukům adventní kalendář. Měla jsem v plánu letos vytvořit nový, ale už je mi jasné, že to opravdu nedám, tak poslouží ten z loňska.
 A opět malá úprava svíčky ...
 Modřínové větvičky nesmí chybět ...

Ve stole v obývacím pokoji jsem vánočně zaplnila již dvě okénka ...
Fialový věnec od loňska
 A bílý, který jsem si koupila od Lenči na Vánoční výstavě, které se účastnila ...

Možná ho poznáváte, protože jste ho u ní na blogu již mohly vidět. A ještě jsem od ní dostala jeden dáreček, ale ten vám ukážu, až bude mít své místo.

Vánoční výstava se v sobotu, ale konala i u nás. Pokud se chcete podívat, mrkněte na fotky SEM
A toto je můj malý úlovek z ní, krom nějakých maličkostí jako jsou domácí mýdlo, domácí svíčky, vykrajovátka na cukroví ve tvaru dinosaura a ještěrky pro Vašíka a žirafky a autíčka pro Vojtíka ... no já vím, zrovna vánoční to tedy není, ale co bych pro ně neudělala ...
K vidění a koupení byla spousta krásných věcí, ale bohužel ne v mých vánočních barvičkách.

Dnes jsem chtěla konečně dokončit věneček z modřínových šišek. Jenže mi došlo lepidlo a já ne a ne najít náhradní. Takže věneček musí počkat, opět. Ale v hlavě se mi usadila další myšlenka .... andílci podle Monči. Špalky již čekají dole v chodbě, tak jen se do nich pustit. A taky musím vymyslet, jaký budeme mít letos adventní svícen na stole.
Ale teď jdeme s Vendou číst ... musíme dohnat zmeškaný dnešek ve škole. A čekají nás zřejmě i další zameškané dny, zítřek minimálně a pak se uvidí. Takže mé přání nakonec zní .... ať už konečně začne pořádně mrznout, aby ty bacily dali pokoj !!!!

Mějte se krásně a večer, až zalezou kluci do postýlek se těším na návštěvu u vás.

Věra

11 komentářů:

  1. ahoj Věruško, asi bych měla také začít, ale nějak nemám dostatek energie a tak se jenom kochám tvými nápady:-) Budete to mít doma moc hezké. ahoj Zuzana - a jdu okouknout fotky z výstavy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Věru. Koukám, že adventní přípravy jsou i u vás už v plném proudu. Já dnes konečně začala doma. Mytím oken. :-( Ale přece je nebudu zdobit neomyté.:-) . Jinak jsem skoukla fotky z té vaší výstavy. Všechno vypadá super. Škoda, že se mi to časově krylo a nemohla jsem se přijet podívat osobně. Tak snad příští rok. Tak se měj krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Verus,
    to je parada,tak presne na tohle jsem se tesila,az vsechny zacnete pomalu ale jiste zdobyt vase utulne domovy a ja se budu kochat a tsit,jak je u vas prijemne teplocko a vanocne.Bily venec je moc krasny,nekdy staci opravdu jedna barvicka a nadela vice parady nez kombinace nekolik odstinu.Ja vcera dodelala barvou a glitry ten svuj,se susenymi ruzickami a jeste mam v planu jeden velky,jak jinak nez opet s ruzemi,tak jsem zvedava,zda mne je pani z obchodu sezene.V sobotu jedem za Romankou do kramku,tak se moooc tesim,pak taky na adventni trhy na starem namesti a relaxovat se segrou a mamcou po nakupech,tak doladim darecky a pak uz bude jen kochani.Mej pohodove dny.Katka

    OdpovědětVymazat
  4. krásná výzdoba, ten stolek na chodbě máš krásně vyladěný :)

    OdpovědětVymazat
  5. No chystáš to náramně... my jen tak střídmě, bo si stále nemůžu dovolit toho dát víc, neb naše malá nenechavka mi to vzápětí ostřelhbitě za zády rozebírá :o) takže co nemůžu přibít na zeď nebo pověsit na strop, nemá u nás valného smyslu :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se to rýsuje, Ježíšek bude:-D!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda, Věruško|! Moc hezké!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Vierka tak nachystane mas to pekne a chcem sa ta opytat, na tu sviecku si dala papierik alebo servitku a lepila si to? Tiez nad takymi svieckami rozmyslam do adventneho venca len som nezohnala este servitky s cierno-bielymi anjelikmi a tak by bol aj papierik z tlaciarne dobry :) Vdaka za odpoved, Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nellie, posílala jsem mejlík, snad dorazil.

      Vymazat
  9. Věruško,máš to opravdu moc krásně nachystané ...já mám co dohánět :) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  10. To zákoutí se stolečkem vypadá fakt dobře...hodně pěkných nápadů

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.