sobota 30. listopadu 2013

Náš adventní a dárečky z výměny

Krásný první adventní víkend. U nás to dnes voní jablky, skořicí a chlebem. Zkouším nový recept na chlebík a mám ho nějak přes celý plech, tak jsem zvědavá na výsledek.
Včera v podvečer jsem naaranžovala náš letošní adventní svícen. Schválně nepíšu vyrobila, protože to byla opravdu taková rychlovka. Ale mě se moc líbí ...
 Stačily mi svíčky, provázek, papír a pár modřínových šišek ...
A na Vánoční výstavě jsem si dnes ještě koupila malého andílka a přidala ho na tác ...

A přestože jsem psala, že klukům bude muset stačit loňský adventní kalendář, tak se mi přeci jen zadařilo a mají letos jiný. I když popel na hlavu si sypu, protože to není můj výrobek, ale koupený. Viděla jsem ho v Kiku za stovku, tak jsem ho popadla a upravila po svém. Původně byly kapsičky přidělané na provázku z filcu, pěkně od 1 do 24.
Zelenou girlandou jsem omotala zábradlí, přidala svítící hvězdíčky a naplněné pytlíčky.

A ještě se vám musím pochlubit dárkem, který jsem dostala od Marušky v rámci Vánoční výměny pořádané Ajkou.
Věneček s mou oblíbenou barvou ...
 Vyšívaný vánoční obrázek ...
 Krásně se mi hodí do mého bílo hnědého koutku a už mají své místo ...
Maru ještě jednou moc děkuji ....
A na stolku přibyl ještě talíř, který jsem si koupila též dnes na výstavě. Je to práce žáků školy, která výstavu pořádá ...

Jen tak pro radost
Vykvetla mi amarylka ...
 A srdíčko z růžiček ...

Zítra bych se asi chtěla pustit do prvního pečení cukroví, jen stále nevím, čím začít. A co vy? Už pečete, nebo máte dokonce napečeno, jako kolegyně naší paní dětské doktorky. Když jsem tam s Vendou v pátek byla, mimochodem jsme si odnesli recept na antibiotika, tak se sestřička ptala té druhé paní doktorky, jestli už má napečeno ... a opravdu má, pak už by to prý nestihla. Mě málem spadla čelist. No co, já se do toho také pustím ...


Děkuji vám za návštěvu a komentíky, které mi tu necháváte, mám z nich obrovskou radost

Věra

12 komentářů:

  1. Ahoj Věruš, jsem si jistá, že Advent zahájíte stylově! Moc se mi líbí různé velikosti svíček paráda! Až narazím na Amarylku koupím si ji. Nikdy jsem ji neměla:) a Amaryllis se mi líbí moc. Mají i různé barvy. Tradičně máme doma vánoční hvězdu tu, ale letos plánuji bílou vždy jsem si pořizovala červenou. Krásné adventní chvíle L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško, máš moc krásně nazdobeno! Na pečení se teprve chystám a začnu příští víkend. Věruško, užij si krásnou adventní neděli!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vierka....krasny darcek si dostala cez vymenu...veruze, musi sa povedat Maruska ma sikovne rucky. Ja este nepecem..teda mam napecene medovnicky...ale tie mam v balickoch a rozdam ako mikulaske balicky kolegom....takze budem musiet urcite napiect dalsiu varku :)

    OdpovědětVymazat
  4. věrko máš moc hezký svícen,jednoduché a decentní :) . na pečení cukroví je tak týden čas pak je to tak akorát.nikam nespěchej.krásný advent , Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věruško, krásně jsi si vyzdobila bydleníčko:-) a dárek z výměny tam krásně zapadl, líbí se mi všechno:-) Letos budeme mít verandu v bílo hnědém ladění:-) děkuji ti za inspiraci a přeji hezký víkend. Zuzana a cukroví budu řešit tak týden před svátky a těsně před nimi upeču makové buchtičky namáčené v syrobu a obalované v perníku - ty jdou nejvíc na odbyt - vloni jich bylo 240:-).

    OdpovědětVymazat
  6. Věruš ten adventní kalendář je naprosto bezvadný! Koukám že Maruška ti už dáreček poslala a s fotem na mě zapomněla:-)) Jdu jí napsat:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. věru,ten advenťák je super:))) ...já furt přemýšlim jaký udělat nápady se mi jen motají v hlavě:( a pečeme pečeme...máme perníčky(letos poprvé sme dělali) a vanilkový rohlíčky zatím...ale ůspěšně už půlka zmizela:/...děda,taťka,děti chodí potajmu:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško máš to moc krásné. A ten adventní kalendář vypadá na tom zábradlí se světýlkama suprově. My dnes absolvovali pražskou Ikeu a přivezli nový nábytek do ložnice. Takže mě v předvánočním čase ještě čeká předělávka ložnice a Filipova pokoje. Snad se budu moct brzy na blogu pochlubit. Měj se krásně a užijte si zítra první zapálenou svíčku. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško,náhodou to máš vše krásně nachystané...já včera pekla s Kačenkou perníčky...tedy spíš ona pekla :) já jen přihlížela a hlídala je v troubě aby se nepřipekly ...ATB ji zabírají hodně rychle tak ji potřebuji nějak zabavit...měj se moc krásně a užij si 1.adventní neděli v pohodě...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, svícen je super! Jednoduchý, to se mi moc líbí. Já zatím nemám žádný...Adventní kalendář taky parádní. Sama jsi ho dotvořila, tak Tě nemusí mrzet, že je kupovaný. Dárky do výměny moc hezké. Jste šikulky! Pohodovou první adventní neděli! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, máš to doma moc krásné. Já jdu teď na nějakou tu výzdobu - kluci jsou s babičkou v lese na chvojí - takže odpoledne, snad dodělám nějakou dekoraci taky ven.
    dárky z výměny jsou moc krásné. měj se pěkně a hezké pečení Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Vierka, krasna vianocna vyzdoba...Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.