pátek 15. listopadu 2013

Krásný páteční večer

moje milé.
Nějak mi teď chybí energie do tvoření, kluci jsou oba nemocní, takže mi chybí ten čas, kdy byli ve škole a školce. A ani já se necítím zrovna nejlíp. Ale nejhorší máme snad za sebou a teď už jen to plné uzdravení. Zbývají mi poslední dva týdny a pak zpět do pracovního procesu. Letos se dokonce ani neúčastním Vánoční výstavy, která se u nás koná příští sobotu, dala jsem přednost tvoření pro sebe, no ani to mi moc od ruky nejde. Ale abych se jen nekritizovala, musím se přiznat, že mám polovinu dárku do Vánoční výměny hotovou.
A dnes jsem si malinko ozdobila svíčku na konferenční stolek. 
Jen taková rychlovka, ale líbí se mi ...
Ve světle svíčky také nevypadá špatně ...
A nakonec jedna trochu nepovedená, ale zajímavá fotka ...

Mějte krásný večer i celý víkend 

Věra

20 komentářů:

  1. Věruš,tak teda i ta rychlovka je vážně překrásná. Hezky se všichni doléčte,já už to mám letos také za sebou:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka moc krasne si si to vyzdobila...niekedy ozaj nie je čas...ani chuť...:), tak sa skoro uzdravte, pekny vikend....pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško dala jsi obyčejné svíčce krásný elegantní kabátek. Vypadá úžasně. Pořádně se všichni vykurýrujte ať se můžeme brzy vidět. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,jednoduché a přitom tak krásné....klukům přeji brzké uzdravení...a neboj ja taky netvořím...mám přísný klidový režim...
    Měj se krásně papa K.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, krásně si svítíš! No však v tomhle počasí to ani jinak nejde tma je skoro celý den. Přeji ti pohodový víkend a rychlé uzdravení všem!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky nějak pořád nemůžu najít tu správnou tvořící chuť))). Svíčka moc hezká, miluju jejich světlo a fotečka opravdu zvláštní)))Hezký večer a brzké uzdravení)))Věra

    OdpovědětVymazat
  7. tá nechuť prejde....netrreba to siliť....a sviečka v obale horí nádherne

    OdpovědětVymazat
  8. Vierko ta rýchlovka sa podarila, je to milé obyčajna sviečka dostala nádherne šatičky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, svíčka s fotečkou je krásně romantická. :-) Super nápad. Ať jste brzy fit. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké vylepšení svíčky i háčkovaný svícen se ti povedl. Máte to doma hezké. Ahoj a hezký víkend. Zuzana a budu se těšit, co jsi vyrobila do Vánoční výměny.

    OdpovědětVymazat
  11. Věru ať jste brzo fit. Tvoření je prima a chápu že tě to nebere. Já mám teď opačné období - tvořila bych, ale nestíhám. Jen co sednu ke strojí - tak slyším, buď řev a nebo musím jít řešit pití, koko apod.
    měj se fajn a v práci držím palce Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Věru,hezké tvoření...a přeji brzké uzdravení:-)

    OdpovědětVymazat
  13. I u nás se marodí. Přeji, ať bacily brzy utečou a je všem líp. Hezky tvoříš, to já mám pocit, že nic nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  14. Věru, máš to krásné. I jednoduchá dekorace udělá radost a zvláště-li se povede♥ Ať jste zdraví!!! Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké Věru! Klukům rychlé uzdravení a tobě srdeční pozdrav, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Ať jste brzy fit! Jinak tvoření je nádherné. A vánoční výměnu závidím, na tu tedy vážně čas nemám.:-( Tak se pak aspoň potěším fotkami vašich výtvorů.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. Věrko, krásná svíčka. A buďte brzo zdraví. Slávka

    OdpovědětVymazat
  18. Věruško,krásně jsi tvořila.Přeji Tobě i klukům,ať jste brzo v pohodě.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.