sobota 16. listopadu 2013

Když netvořím, tak alespoň peču


K víkendové kávě ...
Včera housky k večeři ... byly s mrkvovocelerovou pomazánkou
... už nejsou, takže jsem dnes musela péct znovu. Tentokrát sezamové houstičky. Polovinu jsem posypala makem ...
... a už jich je také zbytek. Takže na zítra musím nachystat na chléb.
Domácí s láskou připravované je prostě nejlepší.

Mějte krásný víkend ... Věra


14 komentářů:

  1. Vieri to máš absolútnu pravdu domáce je domáce. Si neskutočne šikovná. Rodina Ťa musí zbožňovať. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, u tebe to musí vonět líp než v pekárně:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško slintám tady na klávesnici. :-)
    Já dnes neupekla nic. Ale jelikož má manžel zítra narozky , tak mě čekají tři slané záviny (místo chlebíčků, které vozí každý) a něco sladkého. Musí něco vzít do práce kolegům a při pohledu na Tvoji roládu bylo jasno, co kolegům ke kávičce vezme. Tak mi drž palečky ať se mi podaří jako Tobě.
    Měj se krásně a užijte si neděli.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne peceni a vsem chutna tak je to velky uspech.Ja jsem se take uz konecne odvazila delat roladu a ma u nas velky uspech.ted jeste ty housky .

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,já si tě půjčím na pár dní domů,jo? :))) ...takhle rozmazlovat čerstvými houskami a roládou bych se nechala taky :) ...
    Měj se moc krásně a užij si s kluky pohodovou neděli...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věruško, mňam...samé dobrůtky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hned bych ochutnala... a taky s láskou:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jéžiš, takových dobrot, já si tu slintám do klávesnice jak bernardýn... dneska se chystám na jablíčkové mufinky, ty u nás taky vždycky zmizí rychlostí zvuku... pa, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Po prohlídce tvých fotek odcházím do kuchyně, Věru! Honí mě mlsná...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko ty jsi se pěkně činila. Samá dobrota to tady je. Musím si dát pozor, abych si neposlintala :-) monitor. Já sice ráda peču, ale nejvíc mi chutná, když mi to někdo naservíruje až pod nos. To se mi bohužel moc často nestává. U tebe by se mi líbilo.
    Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle mi nedělej! Jdou na mě mooooc velký chutě. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, jsi šikovná švadlenka i kuchařinka. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Domácí houstičky u nás také frčí. Když nestíhám a koupím v obchodě, musím se připravit na protálhé obličeje. Ale tak úžasnou roládu bych nezvládla, té se stále bojím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.