čtvrtek 7. listopadu 2013

Jak na vyšívání mašlí

Hezký den všem.
Je to již nějaký ten pátek, co mě Luďka požádala, zda bych ji neporadila, jak na vyšívání růžiček z mašlí, které jsem dělala podle návodu v DEKORU. 
A protože jsem věděla, že ještě nějaké to srdíčko budu vyšívat, slíbila jsem jí vše nafotit. Fotky vznikly již před měsícem, kdy jsem chystala dárek pro babičku. Ale k jejich popisu jsem se dostala až dnes. No a když už to mám vše hotové, proč se nepodělit i s vámi ostatními.

Takže pokud chcete připravte si:
srdíčka z filcu
 stužky ve dvou barvách
bavlnky v barvách ladících se stužkami
korálky na dozdobení
a možná i malou dávku trpělivosti až budete stužku protahovat filcem

Jdeme na to:









Tak s chutí do toho a srdíčko je hotovo ...



Mějte se krásně ....

Věra

22 komentářů:

  1. Věruško, to je ale krásný návod. Růžičky už znám, ale lístečky jsou pro mě novum. Věřím se bude postup líbit i ostatním děvčatům. Děkuji a zdravím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásná srdíčka, vyšívání se ztužkami mám také v plánu, snad se někdy také k tomu dostanu.
    Měj se krásně IVA

    OdpovědětVymazat
  3. Nadhera Vierka. Vdaka za krasny a zrozumitelny postup. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Věruš ani nevíš jak mně Tvůj návod potěšil, a děkuji,že si nezapoměla,srdíčka jsou úžasné a postup popsán precizně. Ještě se chci zeptat k tomu se hodí jenom filc? Nebo i jiné látky? Měj se krásně a srdíček není nikdy dost!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luďko, poslala jsem ti email. I s odkazem na ten návod na bezprsťáky ...

      Vymazat
  5. Věruško nádhera. Tohle jsem ještě nikdy nezkoušela, ale to srdíčko a věneček co jsem od tebe jsou tak nádherné, že se o to snad někdy taky pokusím. Děkuji Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za krásný a srozumitelný návod.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško,ty jsi prostě šikulenka šikovná....super návod...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. juuu krasne a dakujem za skveli postup :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vieri pri tvojom manuáli som si zaspomínala, ako som vyšívala stužkou :)) au teraz ma ešte bolia prsty. Ružičku si pamätám a robila som ju presne tak isto, ale naučila som sa zase niečo nové, prepletanie zelenej stužky je tiež krásne, jednoduché a efektné. Díky ti za návod. Pekný piatok. Renata

    OdpovědětVymazat
  10. děkuji za krásný a srozumitelný návod. ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško,návod mám v časopise Dekor, ale ten Tvůj je mi sto krát milejší,takový od srdíčka! Daja.

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško Dekor odebírám a tohle mě nějak uniklo :o) Děkuju moc za krásný návod--to musím určitě vyzkoušet ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Vierka super navodik, ak sa odvazim tak sa do toho niekedy pustim...Nellie

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, návod je perfektní, mám velkou chuť to vyzkoušet. Srdíčka máš opravdu překrásná!
    hezkou sobotu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, no to je pecka... moc pěkné, díky za super instruktáž! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  16. Verca nemam Slovo je nadherny SUPR SPITZE tolik prace a takove precize fein hezky .Posilam hezky vecer Karin

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Věrko
    Moc děkuji za popis,jsou boží.Určitě je vyzkouším.Já vlastně ten dekor mám.Hezký večer martula

    OdpovědětVymazat
  18. Je to krásné a bezva srozumitelný návod , pěkný den Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Věruško,
    stužková vyšívaná srdíčka už nějakou dobu také obdivuji!
    Ty je máš dokonalá !
    Super návod, díky ti za něj :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Wau, Věrko. To je pekné. Už som si síce chcela zúfať, že som nechápavá, našťastie priblížené fotky umožnili pochopenie aj mojej hlave. :D Možno niekedy skúsim a overím, či som ozaj pochopila. :))

    OdpovědětVymazat
  21. Fantastické Vierko. Dík za super návod.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.