pátek 22. listopadu 2013

Čas letí jako bláznivý ...

... já nechytím ho ani vy.
Tak to zpívá Karel Gott a tak nějak mi připadají poslední dny. Sotva ráno otevřu oči a najednou opět ukládám děti ke spánku. Néé, trochu přeháním, ještě mezi tím stihnu pár věcí. Ale ne tolik, kolik bych si představovala.

Tento týden jsme odstartovali skvělou zprávou ... 2 dávky antibiotik zabraly a Vojtík má poslechový nález na plicích čistý, ale i tak nám zbývá stále doléčit kašel. Do konce listopadu má absenci ve školce jistou.
V pondělí jsem také stihla odeslat balíček pro Helenku v rámci Vánoční výstavy, jejíž organizace se tentokrát ujala Ajka. A protože vím, co taková organizace obnáší, patří jí opravdu velikáááánské poděkování. Helenka svůj blog nemá, ale já mám zprávičku, že balíček už dorazil a prý potěšil.
Vyrobila jsem věneček s vánoční hvězdou a dvě srdíčka ... vše z plsti ... malinko si mě teď podmanila.

A jeden balíček jsem dostala i já. Opět jsem neodolala nákupu v Bella rose
Takže k utěrkám z minula přibyla ještě jedna ... jiný vzor, ale ladící barvičky
A tak mou modrobílou kuchyň oživila růžová. Takže nesmí chybět ani nové muffinky, jak jinak než v růžové ...
Dnes musím na modřínové větvičky, ty budou ve džbánku vypadat teď mnohem lépe. Voňavý balíček, před věnečkem jsem dostala minulý týden od Ilonky. Nádherně provoní celou kuchyň. Teda bylo to překvápko. Ilonko, ještě jednou moc děkuji, i za mlsoty pro kluky.

A pondělní večer jsem strávila v příjemné společnosti. Do našeho města opět zavítali herci z Prahy a zážitek to byl parádní.
JO NENÍ TO JEDNODUCHÉ ... to je název hry, kterou nás potěšili.
 V hlavní roli září Jiří Langmajer

Na úterý jsme se těšila ... měly jsme naplánovanou sešlost s bývalými kolegyněmi ... z oddělení, které nám zrušili a tím nás rozptýlili po okolí. Ale stále se scházíme a vzpomínáme jaké to bylo když ...
No a taky probereme, co kde nového.
Než jsem ale odešla, chystali jsme s Vendou věci na druhý den do školy. A ve chvíli, kdy bral do ruky desky s písmenky a dává je "vzhůru nohama" a pak lovíme písmenka v aktovce, v tu chvíli mi blesklo v hlavě, že když jsem chodila do školy já, byla tam určitě na deskách taková jakoby manžeta, která tomu vypadávání zabránila. A řekla jsem to nahlas před mamkou ... no a světe div se, mamka zapadla do ložnice a za chvilku již nakráčela zpět s deskama v ruce.
Dělí je 30 let ...
a mamka má ty moje i sestřiny stále schované. Vlastně teď již je mám u sebe já. A ta manžetka tam opravdu je.

Ve středu dopoledne jsem měla zařizování kolem nástupu do práce. A odpoledne mě vzala sestra na malý nákupní výlet do IKEI.
Krom jiných důležitých věcí jsem tam sehnala i tento kousek ...
Když jsem o minulém víkendu pekla roládu, ale měla jsem jen velký tác, na který ji šlo dát. Takže jsem ihned začala pátrat po něčem jiném. A našla ...
... no prodávají to jako tácek pod svíčky, ale roláda na něm nebude vypadat tak osamoceně jako na velkém táce.

A včera jsem opět trochu pekla. Sestra má dnes narozeniny, jenže celý včerejší den strávila na školení, a tak aby měla pro kolegy do práce, trochu jsem jí pomohla.
ČOKOLÁDOVÉ ŘEZY
 podle receptu z MMB. Krém je naprosto mňamózníííí  ....
 Budu je muset upéct i pro nás domů.
A tobě sestřičko všechno nejlepšííííí ....

Dnes mě čeká odpoledne chystání na zítřejší Vánoční výstavu, která se u nás koná. Letos se sama neúčastním, pouze organizuji. Ale něco málo, opravdu málo jsem nachystala pro školku, kam chodí Vojtík. Stalo se tradicí, že u nás vystavují. Paní učitelky a rodiče vyrábějí a peníze pak použijí na nákup dárků do školky.
Já vyrobila dva věnečky a pár plsťěných sobíků ... ty jsem viděla na FB zde.

Dnes šlo nahrávání fotek jak po másle. Náplně práce jsem večer prostudovala, takže se již můžu věnovat studování vašich příspěvků.

Děkuji vám za návštěvu i komentíky a přeji krásný víkend ... Věra

ZA TÝDEN TU MÁME ADVENT !!!







19 komentářů:

  1. Je to tak,čas opravdu letí :-) 'někdy až na škodu.ještě bych vrátila léto.ale je před vánoci,tak si to taky užívám a dnes i sluníčko vykukuje.dárečky máš moc krásné :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,tak to máš pravdu...čas letí jako bláznivý...a stihla jsi toho opravdu,ale opravdu hodně...na rozdíl ode mě :) ...ale já si dopřávám ještě pár dní klidu a pak se taky vrhnu na nějaké to tvořeníčko...tedy jestli mi to mimi dovolí :) ...ale stihla jsem aspoň adventní věnec ...jednoduchý ,ale je náš :) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. O čase ani nemluv, nestíhám skoro nic, ale teď jsem si v klidu přečetla tvůj příspěvek a jen jsem litovala, že jsem k němu neměla kávičku a kousek té tvé rolády.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruco to čtu,Vojtík měl zápal plic!U nás Maty a když jsme zápal plic zdolali,včera jsme Matyho museli převést do nemocnice.Má zánět kyčelniho klubu.Držím pěsti at jste zdraví!Jinak,moc krásně tvoříš!pa moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Vierko, hovoríš mi z duše. Presne ten istý pocit mám aj ja, kopec vecí, málo času, jeden pár rúk a už je večer. Ešteže som zvyknutá robiť aj po večeroch :) Roládka je úplne na zahryznutie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, to je tady věcí. Věneček se mi opravdu moc povedl. A tácek "na roládu" je super a že je na něco jiného to přece vůbec nevadí.
    Měj se fajn a držím ti palce nejen v nové práci
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký dárek jsi vyrobila do výměny:-) a i dekorace na trhy se ti povedly. hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, panečku, ty toho stíháš! Krásně tvoříš a pečeš a vůbec .. . Jak je nyní brzo tma, přijdu domů a už se mi moc do ničeho ani nechce, ale čas kvapí, tak musím ...
    Tvoje řezy vypadají vskutku moooc dobře a určitě výtečně chutnají! Moc zdravím, Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věruš, přišla jsem nakouknout a hned je tu tolik krásných věcí. Kuchyňský koutek je nádherný, nádobí z Bella rose se mi taky velice líbí, už kolikráte jsem byla na jejich stránkách nakukovat a áchovat ;o) Snad někdy...
    Krásný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Věrko, dnes nevím co mám obdivovat víc. Jestli tvoje nádherné tvoření - plstěné, ale i to sladké, protože pečení je také umění. A nové nádobí je super, také jsem si udělala radost a pár kousků nakoupila. Přeji ti krásný víkend Anny

    OdpovědětVymazat
  11. Věruš moc krásné, jsi šikovná! Teda ale ten dortík bych si fakt dala:-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Verus,
    nevim sice,jak komu cas pocitove leti,ale jednou jeden docela moudry byvaly spolupracovnik me rekl takovou vec,ze cas je snad jedina spravedlnost na svete,leti totiz kazdemu uplne stejne a mel pravdu,je jedno,zda bohaty,ci chudy,nemocny ci zdravy,vesely ci smutny,kazdemu je meren stejnym metrem,takova bozi spravedlnost na tomto nekdy zvlastnim svete.Tak treba jsem te krapet uklidnila.

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko, moc hezky jsi tvořila do výměny, už jsem taky odeslala a majitelka je spokojená, tak mám radost a teď budu čekat na dáreček pro mě. Ať stihneš vše co potřebuješ a pokud ne - je to jen na našem pocitu, hlavně se netrápit pro to co jsme nestihli, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško jsi šikulka. A máš pravdu, že to vždycky před vánoci začne nějak hrozně rychle utíkat. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko...minule si mi skvěle poradila ohledně lapačů a dovolila jsem si vyzkoušet i to Tvé stužkové srdíčko..jako Tvá výroba to neni ale já jako antitalent jsem spokojená...máš tu velmi krásné a inspirativní věci a moc ráda se sem vracím a prohlížím a čtu i opakovaně...přeji hoooodně nápadů a krásné dny a zdraví Tvé rodině...pokud by ses chtěla podívat jsem tu :http://michalastancikova.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný dárek do výměny jsi vytvořila! Určitě udělal radost! A čokoládová řezy také vypadají výborně :-) Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško, ty si neuvěřitelně pracovitý člověk - stíháš toho fakt hodně!! krásné tvoření, nákupy, pečení....jsi jak drak!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, Věrko! Dáreček jsi vyrobila opravdu krásný! Já to nějak nestíhám, klubíčka mi leží v tašce pod stolem a já na to ještě ani nehrábla... snad se mi zítra poštěstí začít, dneska marodíme, moc moc moc... taky strááášlivý kašel... aspoň, že už Vojtík je z toho jakžtakž venku! Držím palce v práci, konečně se podařilo, viď! Zatím pa, L.

    OdpovědětVymazat
  19. Věrko, po dlouhé době jsem zavítala na tvůj blog a hned super inspirace na tácek z Ikea! Já mám taky vždycky problém, na co uložit upečenou dlouhou roládu. No snad se do Ikei časem dostanu, abych si ho také koupila.Ikeu mám vzdálenou 50 km...A taky se mi líbí tvé využití GG cukřenku na kávové lžičky a dezertní vidličky :) Krásný předvánoční čas!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.