čtvrtek 21. listopadu 2013

Až přestane zlobit

Moje milé, dnes jsem vám chtěla něco napsat a vložit pár fotek. Koncept je téměř hotový. Jenže se mi prostě nechtějí nahrát fotky. Už to zkouším asi hodinu! Blogger se mnou prostě dnes nespolupracuje a to jsem měla v plánu konečně zjistit, co u vás všech nového. No nic, budu muset počkat, až to moje virtuální dítko začne opět sekat dobrotu.
Jednu fotku přeci jen zkusím ...
chvíli to trvalo, ale je tu ...
Můj zápisník ... a v něm krom jiných důležitých poznámek, též můj první rozpis služeb po sedmi a půl letech. Krátí se mi to, krátí !!!

Mějte se krásně a já se doufám brzy ozvu.
A místo vašich blogů se jdu prokousat papíry ... náplně práce, které jsem dostala od vrchní sestry.

Věra

8 komentářů:

  1. Věruško, technika je asi pomalejší než ty. :-D A jinak si pěkně užívej poslední dny doma. I když trochu Ti možnost jít do práce závidím. Já se snažím dělat z domu, ale mám pocit, že to prostě nějak neumí organizovat. :-D Ale třeba se to časem poddá. Měj se krásně a v sobotu se těším, že se přijedeš juknout. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško držím palečky ať se ti v práci daří a hlavně ať je dobrý kolektiv :-) krásné dny Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věru, přeji, ať je přechod do práce co nejhladší. Ať se daří :) Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,taky se mi to stává :) no jo technika...přeji ti krásný víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, držím pěsti, ať se v práci daří! Jinak s tím nahráváním fotek se mi to stává běžně, prostě to nejde...Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Verus,to musi byt hodne zvlastni pocit po takove dobe,ja jsem doma tri roky a uz ted me pripada,jak vse jde dopredu,ze zapojeni by pak bylo docela zajimave,ale mozna ve tve profesy,kdy to treba neni tak o technickych vecech,to bude dobre a urcite je fajn najit nove pratele treba v praci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.