středa 9. října 2013

Volánky .... neodolala jsem

Dnes jsem potřebovala v galanterii koupit kousek gumy do nového potahu na žehlící prkno. A pak jsem koutkem oka zahlédla volánkovou šálu, kterou jsem nedávno viděla u Lenky a pod ní, na zdejší poměry neuvěřitelný výběr barev, nemohla jsem odolat. Vzala jsem tu barvičku, po které jsem sáhla jako první.


A když jsem po několika pokusech konečně přišla na to, jak správně plést, došla jsem k závěru, že zítra je nezbytně nutné galanterii opět navštívit a nakoupit ještě nějaké barvičky.
Musím totiž zkusit ještě druhý způsob pletení, který jsem našla.
Ale koupila jsem i tu gumu, pro kterou jsem šla původně, takže jsem konečně mohla dokončit i ten potah na prkno. Když Klárka zveřejnila naprosto nevinou fotku svého nového žehlícího prkna, došlo mi, že i to moje by si zasloužilo nový kabátek.
Třeba mě teď konečně začne to žehlení bavit.
A moje nová růžička, kterou jsem dostala od mamky k svátku, snad vydrží mou péči a na jaře bude moci do záhonku.

Protože má naprosto nádhernou barvičku.

A dnes jsem dostala ještě jeden dáreček ... přímo od srdce. Když se Vašík vrátil z hasičského tréninku, měl plné kapsy modřínových šištiček, že mi chtěl něco dát, tak je nasbíral na hřišti. Moc mě potěšil ... ještě pro nějaké dojdeme a pak udělám asi věneček.

Ještě jednou vám všem děkuji za všechna přáníčka, udělala mi ohromnou radost.

Mějte se krásně a někdy brzy opět na shledanou

Věra

6 komentářů:

  1. Jéééé ahojky. To mě těší, že jsem někoho nabudila na volánkovou šálku. Úplně super se nosí a taky chci ještě další barvičky. Na netu jsem jí našla dokonce ještě s nopkami a na tu mám určitě zálusk. Prosím písni mi odkaz na ten druhý způsob pletení. :-) A jinak to žehlící prkno je luxusní. Mě se v tom mém již klube dírka, takže mě něco podobného asi taky brzy čeká. Ale že bych začala mít ráda žehlení to asi ne. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. A jeje ja som dáko prehliadla tvoj sviatok, tak dodatočne prajem len to najlepšie (a ticho si sypem popol na hlavu). No ružička je nádherná a škoda, keby neprežila, na záhone by ti vykvitli tak nádherné ruže ako na tej žehliacej doske. Asi som posledná, ktorá má ešte starý poťah na doske, ale že fakt starý.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,tak to se už moc těším na výsledek z volánkové příze-vlny...já co jediné umím uplést ,je šála :) a to ještě z normální vlny...no mám se co učit...potah na žehlící prkno máš taky úžasné a romantické ...taky se ti žehlí o něco lépe? :) Měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vierka tak som zvedava ako dopadne to pletenie...:) ja som s pletenim neni moc velka kamaratka...tak len z dialky obdivujem, :) paaa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Věru krásné ráno přeji,už se těším až šálku nafotíš.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věruško, dodatečně všechno nej k svátku. Taky mám doma plnou tašku modřínových šišek a chystám se na věneček :-D.
    Pěkný den R.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.